تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

امیرعبداللهیان: در زمینه توسعه روابط ایران - هند توافق خوبی حاصل شد

حسین امیرعبداللهیان، در جریان سفر به کشور هند گفت: با توجه به اینکه قرن حاضر و آینده متعلق به قاره آسیاست و هند به عنوان قدرت نوظهور اقتصادی در منطقه ما مطرح است در زمینه توسعه همه جانبه اقتصادی و تجاری به موازات همکاری‌های سیاسی، فرهنگی و امنیتی و بین المللی توافق خوبی حاصل شد.

کد خبر: ۱۳۱۲۷۳
۱۳:۴۲ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

امیرعبداللهیان: در زمینه توسعه روابط ایران - هند توافق خوبی حاصل شد

دیدارنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به دیدارش با مشاور امنیت ملی هند گفت: مقامات عالی هند و آقای داوول نسبت به توهین به ساحت پیامبر اسلام کاملا متاسف هستند و با فرد خاطی در دستگاه امنیتی برخورد جدی شده است.

حسین امیرعبداللهیان پس از دیدار با مشاور امنیت ملی هند اظهار کرد: گفتگو‌های سازنده و مهمی امروز داشتیم. در جریان این دیدار نقشه راه همکاری آینده دو کشور بررسی شد.

وی افزود: با توجه به اینکه قرن حاضر و آینده متعلق به قاره آسیاست و هند به عنوان قدرت نوظهور اقتصادی در منطقه ما مطرح است در زمینه توسعه همه جانبه اقتصادی و تجاری به موازات همکاری‌های سیاسی، فرهنگی و امنیتی و بین المللی توافق خوبی حاصل شد.

وی درباره اهانت یک مقام حزبی هند به ساحت پیامبر اکرم (ص) هم گفت: از زبان مشاور امنیت ملی این مساله را به شفافیت شنیدم که مقامات عالی و ایشان نسبت به توهین متاسف هستند و با فرد خاطی در دستگاه امنیتی برخورد جدی شده و او برکنار شده و هند اجازه نمی‌دهد چنین اقداماتی در هند که مهد همزیستی مسالمت آمیز همه ادیان است رخ دهد.

وی ادامه داد: همچنین مشاور امنیت ملی هند ابراز تاسف کردند که همزمان با سفر بنده با این موضوع رو به رو شدیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی