تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
به مالکان منطقه کلاردشت زمین کشاورزی معوض واگذار می‌شود

ضرغامی: نمی‌دانم چرا عده‌ای نمی‌توانند زیر میز بزنند!

عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی با اشاره به اینکه به مالکان منطقه کلاردشت زمین کشاورزی معوض واگذار می‌شود، گفت: نمی‌دانم چرا عده‌ای نمی‌توانند زیر میز بزنند!

کد خبر: ۱۳۱۲۶۶
۱۲:۴۵ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۱

ضرغامی: نمی‌دانم چرا عده‌ای نمی‌توانند زیر میز بزنند!

دیدارنیوز: وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، گفت: مصوب شد اگر قرار باشد منطقه کلاردشت کلا در اختیار منطقه میراث فرهنگی باشد و اگر امکان خرید و تملک زمین‌های مردم را نداریم، بتوانیم از زمین‌های اطراف در اختیار مراتع و جنگلداری زمین معوض به مردم بدهیم تا کشاورزی کنند.

عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به دنبال گزارشی که از روز گذشته از چند شهر شمالی به ویژه کلاردشت داشتم آقای رئیس‌جمهور پشتیبانی جدی‌ای داشتند.

وی عنوان کرد: به موجب این گزارش مصوب شد اگر قرار باشد آن منطقه کلا در اختیار منطقه میراث فرهنگی باشد و اگر امکان خرید و تملک زمین‌های مردم را نداریم، بتوانیم از زمین‌های اطراف در اختیار مراتع و جنگلداری زمین معوض به مردم بدهیم تا کشاورزی کنند و این اندازه به مردم ظلم نشود. به عنوان وزیر میراث فرهنگی می‌دانم که به مردم ظلم می‌شود.

ضرغامی خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چرا عده‌ای نمی‌توانند زیر میز بزنند. خوشبختانه آقای رئیسی و وزیر کشاورزی کاملا حمایت کردند و همراه بودند. به عزیزان در کلاردشت این خبر خوش را می‌دهم که با همکاری اداره کل جنگل‌ها و مراتع زمین کشاورزی به صورت معوض به آن‌ها بدهند تا آن‌ها به کار‌های خود بپردازند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی