تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

قهرمانی ملوان در لیگ آزادگان؛ قوی سپید اوج گرفت!

هفته آخر لیگ آزادگان با رقابت نزدیک و داغ تیم‌های ملوان بندرانزلی و مس کرمان برای قهرمانی همراه بود که در نهایت این عنوان به شاگردان مازیار زارع رسید تا قوی سپید انزلی دوباره اوج بگیرد.

کد خبر: ۱۳۱۲۱۲
۲۰:۴۵ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۱

قهرمانی ملوان در لیگ آزادگان؛ قوی سپید اوج گرفت

دیدارنیوز: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی به مقام قهرمانی لیگ دسته اول رسید.

هفته پایانی لیگ آزادگان با رقابت نزدیک و داغ تیم‌های ملوان بندرانزلی و مس کرمان برای قهرمانی همراه بود که در نهایت این عنوان به شاگردان مازیار زارع (با ۷۱ امتیاز) رسید و آن‌ها در کنار هوادارانشان جشن قهرمانی را برپا کردند.

در هفته سی و چهارم لیگ یک، ملوان بندرانزلی در خانه به مصاف ویستاتوربین رفت و با نتیجه یک بر صفر به پبروزی رسید. مس کرمان نیز که پیش از باز‌های این هفته با یک امتیاز کمتر (۶۷) در ده دوم قرار داشت برای رسیدن به قهرمانی امیدوار به امتیاز گیری ویستاتوربین بود، اما این اتفاق نیفتاد تا شاگردان فرزاد حسین‌خانی با وجود برتری ۲ بر صفر مقابل خیبر خرم آباد، به عنوان تیم دوم فصل ۰۱-۱۴۰۰ راهی لیگ برتر شود.

ویستا توربین نیز با قبول شکست در ورزشگاه شادروان سیروس قایقران، به عنوان سومین سقوط کننده در کنار شاهین بوشهر و ماشین سازی به لیگ دسته دوم برگشت.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی