تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

وضعیت نگران کننده پادشاه خاک رس؛ «رافا» به ویمبلدون می‌رسد؟

رافائل نادال پس از شرایط دشوار در پاریس توانست برای چهاردهمین بار فاتح رولان گاروس، تورنمنت محبوب خود در دنیای تنیس شود اما برای حضور در لندن و بازی در ویمبلدون وضعیت مناسبی ندارد.

کد خبر: ۱۳۱۰۶۳
۱۳:۵۹ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۱

وضعیت نگران کننده پادشاه خاک رس؛ «رافا» به ویمبلدون می‌رسد؟

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: رافائل نادال تنیس‌باز پرافتخار اسپانیایی که روز گذشته برای چهاردهمین بار فاتح رولان گاروس (اوپن فرانسه) شد، نمی‌خواهد رقابت‌های معتبر ویمبلدون را از دست بدهد اما می‌گوید حاضر نیست مانند پاریس با تزریق بی‌حسی بیشتر به پایش وارد میادین شود.

«رافا» دیروز در فینال اوپن فرانسه یک بازی نسبتا آسان داشت و کسپر رود نروژی را در سه ست متوالی شکست داد تا تعداد عناوین گرند اسلم (جایزه بزرگ) خود را به عدد فوق العاده بیست و دو برساند و دو جام بالاتر از فدرر و جوکوویچ نامدار باشد.

به نقل از تنیس‌فا، صحبت‌های نادال «پادشاه خاک رس» در نشست خبری به شرح زیر است:

«برای من مسئله بسیار ساده است. من به دنبال اینکه بهترین تاریخ باشم نیستم، بلکه از رقابت و مسابقه دادن لذت می‌برم. من، راجر فدرر و نواک جوکوویچ تا همین جا هم کارهایی انجام داده‌ایم که انتظارش را نداشتیم.»

در مورد به خطر انداختن سلامتی‌اش:

«ریسک‌هایی که در رولان گاروس کردم را هرگز دیگر تکرار نخواهم کرد. فقط همین یک بار بود. در رولان گاروس با تزریق بی‌حسی به عصب پایم بازی می‌کردم. با این کار احتمال پیچ خوردن پایم‌ وجود داشت و ممکن بود مشکلات دیگری برایم بوجود آید.»

«مسلما این روش نمی‌تواند ادامه پیدا کند و باید راهی پیدا کنیم که همیشگی باشد. قرار است هفته آینده روش جدیدی را با استفاده از درمان رادیوفرکانسی امتحان کنیم، اگر این روش جواب ندهد باید جوانب مختلف را بسنجم و ببینم آیا ارزش دارد که ریسک بیشتری کنم و یک جراحی بزرگ انجام دهم یا نه.»

در مورد حضور در ویمبلدون:

«هیچ بازیکنی دلش نمی‌خواهد ویمبلدون را از دست بدهد، اگر روش جدیدی که قرار است امتحان کنیم جواب بدهد شرکت می‌کنم در غیر این صورت نه، حاضر نیستم با تزریق بی‌حسی بیشتر از این ریسک کنم.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی