تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

قیمت آپارتمان‌های ۵۰ متری در مرکز تهران

قیمت نسبتا بالای مسکن در مناطق مرکزی تهران موجب شده است افراد زیادی به خرید خانه‌هایی با متراژ کم‌تر روی آورند تا سرمایه کمتری را صرف خرید خانه کنند. بودجه لازم برای خرید آپارتمانی ۵۵ متری در میدان‌ولیعصر که ۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و تک خوابه باشد، ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

کد خبر: ۱۳۱۰۳۲
۱۰:۲۸ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۱

آپارتمان‌های ۵۰ متری مرکز تهران چند؟

دیدارنیوز: قیمت نسبتا بالای مسکن در مناطق مرکزی تهران موجب شده است افراد زیادی به خرید خانه‌هایی با متراژ کم‌تر روی آورند تا سرمایه کمتری را صرف خرید خانه کنند. در این گزارش به بررسی خانه‌های ۵۰ متری مرکز تهران پرداخته‌ایم.

به عنوان مثال خانه‌ای ۴۹ متری در سهروردی که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و تک خوابه باشد، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان دارد. همچنین ارزش واحدی ۱۵ ساله با متراژ ۵۵ متر و ۱ اتاق خواب در همین منطقه، ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

واحدی ۵۲ متری در فاطمی که ۱۱ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، قیمتی معادل ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید واحدی ۲۰ ساله در امیرآباد با متراژ ۵۵ متر و ۱ اتاق خواب به سرمایه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

بودجه لازم برای خرید آپارتمانی ۵۵ متری در میدان‌ولیعصر که ۹ سال از ساخت آن گذشته باشد و تک خوابه باشد، ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است.

آپارتمانی ۴۶ متری در بلوار کشاورز که ۲۰ سال از ساختش گذشته باشد و ۱ خواب داشته باشد، در روز‌های اخیر با قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان معامله شده است.

خانه‌ای ۵۴ متری در یوسف‌آباد که نوساز باشد و ۱ خواب داشته باشد، در روز‌های گذشته ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمان‌های ۵۰ متری مرکز تهران چند؟

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند.

قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی