تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

زلنسکی در نزدیکی خط مقدم؛ پیروزی، اما نه به هر قیمتی

ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین در پیام ویدئویی شبانه خود گفت: «من به همراه افراد دفترم به شرق سفر و از شهر "لیسیچانسک" و "سولدار" بازدید کردم. آن چیزی که شما مستحق آن هستید، پیروزی است. این مهم‌ترین مسئله است، اما نه به هر قیمتی.»

کد خبر: ۱۳۱۰۳۱
۱۰:۲۱ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۱

زلنسکی در نزدیکی خط مقدم؛ پیروزی، اما نه به هر قیمتی

دیدارنیوز: ولودیمیر زلنسکی اعلام کرد که وی به "لیسیچانسک" و "سولدار"، دو شهر بسیار نزدیک به درگیری‌ها میان سربازان روسی و اوکراینی سفر کرده است.

به نقل از خبرگزاری رویترز، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین در پیام ویدئویی شبانه خود گفت: «من به همراه افراد دفترم به شرق سفر و از شهر "لیسیچانسک" و "سولدار" بازدید کردم. آن چیزی که شما مستحق آن هستید، پیروزی است. این مهم‌ترین مسئله است، اما نه به هر قیمتی.»

این سفر‌هایی که در روز یکشنبه انجام و به طور علنی فاش شد، از زمان آغاز حمله (۲۴ فوریه) جزو معدودترین سفر‌های زلنسکی به خارج از کی‌یف، پایتخت اوکراین به‌حساب می‌آید و همچنین می‌تواند نزدیک‌ترین سفر وی به خط مقدم تلقی شود.

شهر "لیسیچانسک" در منطقه لوهانسک و شهر "سولدار" در منطقه دونتسک قرار دارد.

اوایل روز یکشنبه، زلنسکی گفت که وی با سربازان خط مقدم در منطقه زاپوریژیا ملاقاتی داشته است؛ منطقه‌ای که فرماندار آن ادعا می‌کند ۶۰ درصد منطقه تحت کنترل روسیه است.

وی خطاب به سربازان گفت: «می‌خواهم از سخت‌کوشی و خدمات شما بابت دفاع از ما و سرزمین‌مان تشکر کنم.»

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی