تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
معاون پلیس راهور خبر داد

جاده چالوس یک‌طرفه شد؛ مشکل جوی نداریم

سرهنگ عین‌الله جهانی، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: تردد در مسیر جنوب به شمال محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است و این محور از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز در مسیر شمال به جنوب یک طرفه است.

کد خبر: ۱۳۰۹۶۴
۱۰:۳۵ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۱

جاده چالوس یک‌طرفه شد

دیدارنیوز: معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از یک طرفه شدن جاده چالوس به سمت جنوب خبر داد.

سرهنگ عین‌الله جهانی، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهارکرد: در حال حاضر و برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور، ترافیک در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس پرحجم است که این روند در محدوده مرزن‌آباد تا، ولی آباد و نیز محدوده‌های پیچ سرهنگ و نسا نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در مسیر شمال به جنوب محور هراز حدفاصل نارنجستان تا تونل شماره یک و حدفاصل امامزاده شاه زید تا لهاش نیز ترافیک پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده است، گفت: ترافیک در آزادراه رشت - قزوین محدوده رودبار نیز پرحجم و نیمه سنگین است.

جهانی با بیان اینکه تردد در محور فیروزکوه روان است، گفت:‌در دیگر محور‌های مواصلاتی مشکل و گره ترافیکی خاصی گزارش نشده است و تنها در معابر منتهی به کلانشهر‌ها شاهد افزایش حجم تردد هستیم و از این رو لازم است رانندگان با احتیاط بیشتری به خصوص در محدوده ۳۰ کیلومتری شهر‌ها رانندگی کنند.

معاون پلیس راهور همچنین از یک طرفه شدن محور چالوس خبر داد و گفت: تردد در مسیر جنوب به شمال محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است و این محور از ساعت ۸:۳۰ صبح امروز در مسیر شمال به جنوب یک طرفه است. همچنین در مسیر جنوب به شمال آزادراه - تهران شمال نیز ممنوعیت تردد اعمال شده است و تا اطلاع بعدی اجازه تردد خودرو‌ها از این محور نیز داده نخواهد شد.

به گفته جهانی یک طرفه شدن جاده چالوس تا زمان تخلیه کامل بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور هم اظهارکرد: هیچ مشکل جوی در جاده‌های کشور گزارش نشده است. اما به رانندگان توصیه می‌کنم که با توجه به گرمای هوا حتما به ازای هر دو ساعت رانندگی دقایقی را در حاشیه امن مسیر توقف کرده و پس از استراحت به مسیر خود ادامه دهند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی