تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

پوتین: مقابله با سلاح‌های اوکراین مثل شکستن فندق است!

ولادیمیر پوتین که با دستور حمله‌ نظامی‌اش به اوکراین، کشور خود را تحت تحریم‌های شدید قرار داده و به اقتصاد جهان ضربه زده است، مدعی شد که مقابله با سلاح‌های اوکراین مثل شکستن فندق است. این در حالی است که پس از گذشت صد روز از این تجاوز نظامی، طبق گفته زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین تنها بیست درصد از خاک این کشور توسط ارتش پوتین اشغال شده است.

کد خبر: ۱۳۰۹۴۶
۰۸:۳۲ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۱

پوتین: مقابله با سلاح‌های اوکراین مثل شکستن فندق است!

دیدارنیوز: رئیس جمهوری روسیه در اظهاراتی که از شبکه‌های تلویزیونی این کشور پخش شد، مقابله با سلاح‌های اوکراین را همانند شکستن فندق توصیف کرد.

به نقل از رویترز، ولادیمیر پوتین در سخنانی که روز شنبه از تلویزیون دولتی این کشور پخش شد، شکست سلاح‌های غربی در اوکراین توسط روسیه را به مانند شکستن فندق تشبیه کرد.

پوتین گفت: ضد هوایی‌های روسیه سلاح‌های غربی موجود در اوکراین را به سادگی سرنگون می‌کنند و هدف قرار دادن این سلاح‌ها برای جنگ افزار‌های روسی شبیه شکستن فندق است.

رئیس جمهوری روسیه در پاسخ به سوالی که درباره سلاح‌های آمریکایی اوکراین مطرح شده بود، افزود: روسیه بار‌ها با این سلاح‌ها مقابله کرده و براحتی قادر به شکست دادن آنهاست.

روسیه به نوع سلاح‌های اوکراین اشاره‌ای نکرد، اما دولت این کشور بار‌ها اعلام کرده که در موقعیت‌های مختلف، هواپیما‌ها و موشک‌های مورد استفاده اوکراین را منهدم کرده است.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی