تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

لیگ ملت‌های اروپا؛ از شکست عجیب رقیب ایران تا تساوی بزرگان

در بازی‌های مهم هفته اول لیگ ملت‌های اروپا، تیم ملی انگلیس رقیب تیم ملی کشورمان در جام جهانی قطر، با نتیجه‌ای غیرمنتظره برابر مجارستان شکست خورد و دیدار تماشایی ایتالیا و آلمان با تساوی به پایان رسید.

کد خبر: ۱۳۰۹۴۳
۰۸:۰۲ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۱

لیگ ملت‌های اروپا؛ از شکست عجیب رقیب ایران تا تساوی بزرگان

دیدارنیوز: تیم ملی انگلیس دیگر تیم بزرگ شکست خورده در هفته اول لیگ ملت‌های اروپا بود.

تیم ملی فوتبال انگلیس رقیب ایران در جام جهانی قطر، شب گذشته (شنبه) در چارچوب گروه سوم لیگ A مسابقات لیگ ملت‌های اروپا، در ورزشگاه پوشکاش آره‌نا میهمان مجارستان بود و با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد. انگلیس چهارمین تیم بزرگ قاره سبز پس از کرواسی، فرانسه و بلژیک بود که مسابقات را با شکست آغاز کرد.

ریس جیمز در دقیقه ۶۵ مرتکب خطای پنالتی شد که دومینیک سوبوسلای در دقیقه ۶۶، دروازه همگروه تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ را گشود.

تیم‌های ملی فنلاند و بوسنی و هرزگوین نیز همزمان با این مسابقه، مقابل هم صف‌آرایی کردند که این مسابقه به تساوی یک - یک انجامید. تیمو پوکی در دقیقه ۱+۴۵ از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد و اسماعیل پرولیاک، گل تساوی را در دقیقه ۳+۹۰ به ثمر رساند.

در گروه نخست لیگ B، ارمنستان با نتیجه یک بر صفر از سد جمهوری ایرلند گذشت و در گروه اول لیگ C، لیتوانی با نتیجه ۲ بر صفر از لوکزامبورگ شکست خورد.

لیگ ملت‌های اروپا؛ از شکست عجیب رقیب ایران تا تساوی بزرگان

تقابل ایتالیا و آلمان برنده نداشت؛ صدرنشینی ترکیه با بردی قاطع
تقابل دو قهرمان پیشین جام جهانی فوتبال برنده نداشت تا مجارستان بالاتر از هر دوی آن‌ها قرار بگیرد.

حساس‌ترین بازی هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ ملت‌های اروپا، شنبه شب در ورزشگاه رناتو دلارا بین ایتالیا و آلمان برگزار شد که این دیدار به تساوی یک - یک انجامید.

لورنتزو پلگرینی در دقیقه ۷۰ توانست دروازه مانشافت را باز کند، اما یوشوا کیمیش در دقیقه ۷۳ گل تساوی را برای آلمان به ثمر رساند.

در جدول گروه سوم از لیگ A، مجارستان با سه امتیاز در صدر ایستاده و انگلیسِ بدون امتیاز قعرنشین است. آلمان و ایتالیا نیز دو رده میانی جدول را به خود اختصاص داده‌اند.

در گروه سوم از لیگ B، مونته‌نگرو با نتیجه ۲ بر صفر بر رومانی غلبه کرد و به صدر جدول این گروه راه یافت. استفان موگوسا در دقیقه ۶۶ و مارکو ووکچویچ در دقیقه ۸۷ موفق به گلزنی شدند.

ترکیه نیز با نتیجه ۴ بر صفر از سد جزایر فارو گذشت. چنگیز اوندر در دقیقه ۳۷، هلیل درویشوغلو در دقیقه ۴۷، سردار دورسون در دقیقه ۸۲ و مریح دمیرال در دقیقه ۸۵ گل‌های شاگردان اشتفان کونتس را به ثمر رساندند. ترکیه با سه امتیاز به صدر جدول گروه اول لیگ C رسید.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی