تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

لیگ ملت‌های اروپا؛ تحقیر بلژیک، باخت سنگین کرواسی و ناکامی فرانسه

در ادامه مسابقات فوتبال لیگ ملت‌های اروپا، تیم ملی هلند در خانه بلژیک نتیجه فوق‌العاده‌ای گرفت و ۴ بر یک حریف مدعی خود را شکست داد. فرانسه هم در زمین خود مغلوب دانمارک شد.

کد خبر: ۱۳۰۸۸۷
۰۹:۵۰ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۱

لیگ ملت‌های اروپا؛ تحقیر بلژیک، باخت سنگین کرواسی و ناکامی فرانسه

دیدارنیوز: تیم‌های ملی بلژیک و کرواسی در خاک خود، شکست‌های سنگینی را برابر رقبای‌شان متحمل شدند.

جمعه شب در ادامه دیدار‌های هفته نخست مسابقات فوتبال لیگ ملت‌های اروپا، کرواسی در گروه نخست از لیگ A میزبان اتریش بود و با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب شد.

مارکو آرناتوویچ در دقیقه ۴۱، مایکل گرگوریتش در دقیقه ۵۴ و مارسل سابیتزر در دقیقه ۵۷، دروازه شاگردان زلاتکو دالیچ را گشودند.

در دیگر بازی این گروه، تیم ملی فرانسه مقابل دانمارک صف‌آرایی کرد و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد. کریم بنزما در دقیقه ۵۱ موفق به گلزنی شد، اما آندریاس کورنلیوس در دقیقه ۶۸ گل تساوی دانمارک را به ثمر رساند. این پایان کار نبود و کورنلیوس در دقیقه ۸۸ گل دوم را برای شاگردان کاسپر هیولماند به ارمغان آورد.

بلژیک هم در گروه چهارم لیگ A، در خانه خود پذیرای هلند بود و با شکست ۴ بر یک تحقیر شد. استیون برخواین در دقیقه ۴۰، ممفیس دپای در دقایق ۵۱ و ۶۶ و دنزل دومفریس در دقیقه ۶۲ برای لاله‌های نارنجی گلزنی کردند. میچی باتشوایی در دقیقه ۳+۹۰ توانست یکی از گل‌های خورده شیاطین سرخ اروپا را جبران و از سنگینی شکست این تیم کم کند.

در گروه سوم از لیگ C نیز بلاروس با نتیجه یک بر صفر مغلوب اسلواکی شد.

همچنین در گروه اول از لیگ D، لتونی با نتیجه ۳ بر صفر از سد آندورا گذشت و مولداوی در خانه لیختن اشتاین به برتری ۲ بر صفر دست یافت.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی