تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

وضعیت راه‌های کشور؛ جاده چالوس یکطرفه شد

به گفته مسئول سالن عملیات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، جاده چالوس یکطرفه شده و ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب-شمال محدوده گیلاوند و در آزادراه قزوین – رشت حدفاصل منجیل تا رودبار جریان دارد.

کد خبر: ۱۳۰۸۶۱
۰۹:۵۶ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۱

وضعیت راه‌های کشور؛ جاده چالوس یکطرفه شد

دیدارنیوز: مسئول سالن عملیات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از یکطرفه شدن جاده چالوس خبر داد و گفت: ترافیک در محور‌های شمالی کشور سنگین است.

ایمان محرابی‌نیا، در رابطه با جدیدترین وضعیت محور‌های شمالی کشور اظهار کرد: در زمان حاضر شاهد ترافیک سنگین در مسیر جنوب-شمال جاده چالوس محدوده بیلقان و حدفاصل چنارستان تا گچسر و حدفاصل سه راهی دیزین تا پیچ سرهنگ و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه هستیم.

وی با بیان این‌که تردد وسایل نقلیه از محور چالوس در مسیر شمال- جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است، افزود: آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده سنگان و حدفاصل تونل شماره ۱۶ تا انتهای مسیر (محدوده شهرستانک) و محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های گالری امامزاده هاشم، پلور، لاسم، آب اسک، شاهاندشت و بایجان دارای ترافیک سنگین است.

وی همچنین از ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب-شمال محدوده گیلاوند و در آزادراه قزوین – رشت حدفاصل منجیل تا رودبار خبر داد.

مسئول سالن عملیات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: در آزادراه کرج – قزوین محدوده‌های مهرویلا و شهرک صنعتی کاسپین ترافیک سنگین است.

منبع: تسنیم
برچسب ها: جاده چالوس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی