تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

جمعیت دانش‌آموزان مدارس غیردولتی افزایش یافت

News Image Lead

رئیس سازمان مدارس غیردولتی با ارائه آماری از مدارس و مراکز غیردولتی گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی شاهد افزایش آمار دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی هستیم.

کد خبر: ۱۳۰۸۶
۱۶:۵۷ - ۰۲ آبان ۱۳۹۷
دیدارنیوز - مجتبی زینی‌وند در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش‌وپرورش استان‌های کشور اظهار کرد:  برای پوشش بیمه دانش‌آموزی، سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی به شکل مستقل با شرکت بیمه معلم قراردادی را منعقد کردیم و سهمی را به مدارس غیر دولتی اختصاص دادیم. شرکت بیمه معلم پذیرفته است با همان مبلغ حق بیمه حوادث دانش‌آموزی، معلمان مدارس غیردولتی را  هم تحت پوشش قرار دهد.

وی افزود: آمار دقیقی از معلمان غیردولتی نداریم تاکنون  184 هزار نفر از همکاران شاغل در مدارس و مراکز غیردولتی اطلاعات خود را در سامانه مربوطه وارد کرده‌اند که اطلاعات تعداد محدودی از این افراد در سامانه به شکل  ناقص ثبت شده است.

 رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی اظهار کرد: متاسفانه با وجود منوط کردن عقد قرارداد خرید خدمات به وارد کردن اطلاعات در سامانه ویژه خرید خدمات، اما تنها 13 استان این کار را انجام دادند  و سایر استان‌ها اطلاعات مربوطه را وارد سامانه  نکردند.

زینی‌وند گفت: با وجود مشکلات اقتصادی در سال تحصیلی جاری،  رشد آمار دانش‌آموزان غیردولتی را شاهد بودیم، البته  تا پایان برنامه ششم توسعه باید سهم مدارس غیر دولتی به 15 درصد برسد که این هدف دور از دسترس نیست.

 وی برگزاری دوره‌های ضمن خدمت با موضوع شاخص‌ها  را از جمله فعالیت اداره مشارکت‌ها دانست و خاطر نشان کرد: عملکرد شوراهای آموزش و پرورش بهتر از گذشته شده است، ماموظفیم در هفته شوراها  عملکرد شوراها را بررسی و به نهاد ریاست جمهوری ارائه دهیم، لذا مدیران کل استان ها عملکرد شوراها را گزارش کنند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی استان‌های  بوشهر، تهران و کهگیلویه و بویراحمد را دارای  بیشترین مشارکت اعلام و مطرح کرد: سهم آموزش و پرورش از در آمدهای مربوطه شهرداری‌ها بسیار ناچیز بوده است. استان‌ها باید گزارش‌های مالی دقیق تنظیم و ارسال کنند.

زینی‌وند گفت: در بسیاری از استان‌ها جلسات شوراهای آموزش و پرورش مرتب و با حضور استاندارها برگزار می‌شود البته  سطح مصوبات شوراهای مناطق اغلب از استان‌ها بالاتر است. براساس سیاست‌های سازمان مدارس غیردولتی باید خود را  به آموزش‌های الکترونیکی مجهز شوند لذا مدیران کل استان‌ها در این زمینه بیش از پیش تلاش کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی