تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
در پی اعلام خداحافظی فرهاد مجیدی از استقلال:

هیات مدیره استقلال درخواست جدایی فرهاد مجیدی را بررسی می‌کند

باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران در بیانه‌ای به درخواست جدایی فرهاد مجیدی سر مربی این تیم واکنش نشان داد.

کد خبر: ۱۳۰۸۳۸
۱۸:۴۷ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۱

هیات مدیره استقلال درخواست جدایی مجیدی را بررسی می‌کند

 

دیدارنیوز: فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال تهران امروز طی پیامی رسمی اعلام کرد از کشور امارات پیشنهاد سرمربیگری دارد و از این رو درخواست جدایی خود را به باشگاه اعلام کرده است.

باشگاه استقلال به این موضوع واکنش نشان داده و اعلام کرد که در جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه این درخواست بررسی می‌شود.

در بیانیه باشگاه استقلال آمده است: "اعضای باشگاه استقلال مانند میلیون‌ها هوادار عزیز این تیم بابت درخواست جدایی سرمربی تیم قهرمان خود، ناراحت و غمگین هستند.

ضمن احترام و تشکر و قدردانی از آقای فرهاد مجیدی بابت کسب جام قهرمانی در لیگ برتر بعد از ۹ سال و کسب رکورد‌های طلایی بسیار ارزشمند، درخواست جدایی ایشان به دلیل مدت زمان سه ساله قراردادشان در جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال بررسی و متعاقبا نتیجه آن ظرف ۲۴ ساعت آینده اعلام خواهد شد. "


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی