تیتر امروز

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

تصاویر ماهواره‌ای از آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی/ انتقاد سازمان ملل از کشتار جدید تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

توضیحات سجادی درباره لغو دیدار با کانادا؛ چرا وزیر در جشن استقلال نبود؟

سجادی، وزیر ورزش و جوانان درباره لغو دیدار دوستانه ایران و کانادا توضیحاتی ارایه کرد و عدم حضورش در جشن قهرمانی استقلال را به دلیل مشغله کاری خود دانست.

کد خبر: ۱۳۰۷۹۷
۱۳:۱۳ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

دیدارنیوز: وزیر ورزش و جوانان درباره عدم حضورش در جشن قهرمانی تیم فوتبال استقلال گفت: به‌دلیل مشغله کاری امکان حضورم در این مراسم فراهم نشد، ولی نبودنم نشانه زاویه داشتن نیست.

حمیدرضا سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت، طی سخنانی در جمع خبرنگاران، با اشاره به برنامه این وزارتخانه برای حمایت از تیم ملی فوتبال، گفت: علاوه بر اقدامات صورت گرفته برای حمایت از تیم ملی، ما از ظرفیت وزارت امور خارجه برای تیم ملی باید استفاده می‌کنیم و از آقایان امیرعبداللهیان و خطیب‌زاده و معاونین وزیر نیز خیلی تشکر می‌کنم که واقعاً پیگیر کار‌ها هستند.

وی درباره برنامه تدارکاتی تیم ملی فوتبال افزود: فدراسیون دو مکاتبه در این خصوص انجام داده و منتظر پاسخ هستیم.

سجادی درباره لغو دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با کانادا، خاطرنشان کرد: در این رابطه هنوز گزارشی به بنده ارائه نشده، ولی هفته آینده به قطر می‌رود تا با استفاده از این فرصت مناسب، هماهنگی‌های لازم برای دیدار‌های تدارکاتی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ انجام شود.

وزیر ورزش همچنین درباره حضور نداشتن خود در مسابقات بین‌المللی دو و میدانی به میزبانی مشهد توضیح داد: من از قبل خیلی دوست داشتم در این مسابقات حضور داشته باشم، اما چند برنامه مهم داشتم، بهترین مقام و مسئول رییس دوو میدانی آسیا مهمان ایران بود.

وی ادامه داد: این مسابقات را خودم به فدراسیون دو و میدانی پیشنهاد کردم، چون میزبانی این قبیل رقابت‌ها در ایران کم است و بعضا مسابقات بین المللی در فصل زمستان داخل سالن‌ها برگزار می‌شود. ایران علاقه‌مند است میزبان مسابقات باشد، مسابقات مشهد هم این گونه بود البته به نتایج انتقاد وارد شد.

سجادی با بیان اینکه نباید با نقد‌هایی که کارشناسان به نتایج دست یافته در مشهد می‌کنند، روحیه‌مان را از دست بدهیم، گفت: از ورزشکاران حمایت می‌کنیم و مانند کشور‌های دیگر باید از جایی شروع کنیم. یک مقطعی لازم است حضور جدی در مسابقات داشته باشیم، برگزاری رویداد‌های ملی و بین المللی برای دوومیدانی ضروری است.

وی درباره عدم حضورش در جشن پیروزی استقلال که به دلیل اختلافتش با مدیرعامل استقلال مطرح شده است، تاکید کرد: این درست نیست. من فرصت ندارم که همه مسابقات را بروم. من همه تیم‌ها را حمایت می‌کنم؛ مخصوصا دو تیم که وزارت ورزش انتظار داشت مورد حمایت باشد.

وزیر ورزش افزود: تمام برنامه‌ریزی‌ها و حمایت‌ها انجام شده تا همه تیم‌ها موفق شوند و کیفیت عملکرد افزایش یابد، به همه تیم‌ها خسته نباشید می‌گویم به ویژه تیم استقلال که بعد از چند سال توانست دل هواداران را شاد کند، به تیم پرسپولیس خسته نباشید می‌گویم.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی