تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...

پایان ماجرای بحث‌برانگیز؛ موافقت اسکوچیچ با بازگشت استقلالی‌ها

پس از خط خوردن پنج بازیکن استقلال از تیم ملی فوتبال، مسئولان باشگاه استقلال تلاش کردند تا با عذرخواهی و گقتگو با دراگان اسکوچیچ موافقت سرمربی تیم ملی را برای بازگشت بازیکنان خود به اردوی تیم ملی فراهم کنند که این مساله بالاخره با توافق دو طرف حل شد.

کد خبر: ۱۳۰۷۴۶
۰۷:۴۸ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

پایان ماجرای بحث‌برانگیز؛ موافقت اسکوچیچ با بازگشت استقلالی‌ها

دیدارنیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال موافقت خود را با بازگشت بازیکنان استقلال به اردو اعلام کرد.

پس از حضور ۵ بازیکن استقلال در دیدار هفته پایانی لیگ برتر مقابل نفت مسجدسلیمان، دراگان اسکوچیچ نام این نفرات را از لیست تیم ملی خط زد چرا که اعتقاد داشت باشگاه استقلال برخلاف توافق عمل کرده است.

سید حسین حسینی، مهدی مهدی‌پور، عارف غلامی، امیرحسین حسین‌زاده و صالح حردانی در روز دوشنبه یعنی روز اول اردوی تیم ملی در ترکیب استقلال به میدان رفتند و به همین اسکوچیچ روی نام آن‌ها قلم قرمز کشید.

پس از این اتفاق باشگاه استقلال از سرمربی تیم ملی عذرخواهی و درخواست کرد زمینه بازگشت این افراد به تیم ملی فراهم شود. در نهایت اسکوچیچ به این موضوع رضایت داد و قرار است ملی پوشان استقلال امروز (چهارشنبه) به اردو اضافه شده و همراه سایر نفرات به قطر بروند.

نفرات جایگزین استقلالی‌ها نیز در اردوی تیم ملی در دوحه حضور خواهند داشت.

اما ساعتی پیش از موافقت اسکوچیچ با بازگشت پنج استقلالی به تیم‌ملی، فدراسیون فوتبال در بیانیه‌ای به حمایت از سرمربی کروات تیم ملی پرداخت که در ادامه می‌خوانید.

حمایت فدراسیون فوتبال از اسکوچیچ در ماجرای خط خوردن بازیکنان استقلال

فدراسیون فوتبال حمایت خود را از سرمربی تیم ملی در ماجرای خط خوردن ۵ بازیکن استقلال اعلام کرد.

سایت فدراسیون فوتبال نوشت: «پیرو تصمیم انضباطى سرمربى محترم تیم ملى فوتبال در خصوص ملى پوشان باشگاه استقلال به دلیل عدم حضور به موقع در اردو فدراسیون فوتبال ایران حمایت قاطع خود از آقاى اسکوچیچ را اعلام کرده و بر ضرورت توجه به نظم و انضباط در اردوى تیم ملى تاکید مى کند.

با این وجود پیرو درخواست باشگاه استقلال جهت تقویت اتحاد و همدلى و اهمیت فرصت طلایى و افتخار پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملى با توجه به آنکه لغو مسابقات با تصمیم کمیته مسابقات سازمان لیگ منجر به برگزارى بازى هاى باشگاهى در زمان فیفا دى گردیده و اعتراض آقاى اسکوچیچ به شرایط غیر حرفه اى پیش آمده کاملا منطقى است در صورت صلاحدید و موافقت سرمربى محترم تیم ملى امکان حضور ملى پوشان این باشگاه در اردو فراهم خواهد شد.

بدیهى است که این تصمیم تنها در حوزه اختیارات سرمربى محترم تیم ملى بوده و فدراسیون فوتبال در صورت موافقت یا عدم موافقت آقاى اسکوچیچ قاطعانه از تصمیم ایشان حمایت خواهد کرد.

فدراسیون فوتبال بر ضرورت توجه جدى و اولویت برنامه هاى تیم ملى همچنین ممانعت از تکرار اینگونه اتفاقات و انجام مسابقات باشگاهى در مقطع فیفا دى که زمان ویژه برگزارى اردوهاى تیم ملى است تاکید مى کند و در صورت تکرار اینگونه بى نظمى‌ها بازیکنان و باشگاه متخلف با جریمه و محرومیت سنگین و قطعى مواجه خواهند شد».

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی