تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
رئیس کمیسیون صنایع اعلام کرد

«واردات خودرو» برای رشد صنعت خودروی کشور

عزت الله اکبری تالارپشتی، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس ضمن بازدید از ایران‌خودرو تبریز اعلام کرد: واردات خودرو سبب رشد صنعت خودروی کشور خواهد شد. خودروسازان باید با افزایش کیفیت و اجرای استاندارد‌های جهانی، وارد مسیر صادرات شوند.

کد خبر: ۱۳۰۶۳۱
۱۳:۰۶ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۱

واردات خودرو، برای افزایش توان رقابت خودروی داخلی

دیدارنیوز: رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس واردات خودرو را موجب افزایش توان رقابت خودرو‌های داخلی دانست و گفت: باید خودمان را باور کنیم و با افزایش سطح استانداردها، خودرو‌های داخلی را به سطح جهانی رسانده و توان صادرات را ایجاد کنیم.

عزت الله اکبری تالارپشتی ضمن بازدید از ایران‌خودرو تبریز اظهار کرد: واردات خودرو سبب رشد صنعت خودروی کشور خواهد شد. خودروسازان باید با افزایش کیفیت و اجرای استاندارد‌های جهانی، وارد مسیر صادرات شوند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی واردات خودرو را موجب افزایش توان رقابت خودرو‌های داخلی دانست و گفت: هر قدر تولیدکنندگان از تفکر دولتی فاصله بگیرند، موفقیت بیش‌تری کسب خواهند کرد.

اکبری گفت: تولیدکنندگان استان آذربایجان شرقی باید توقعات و انتظارات استانداردی و کیفیتی را رعایت کنند. واردات خوب است، اما باید خودمان را باور کنیم و با افزایش سطح استانداردها، خودرو‌های داخلی را به سطح جهانی رسانده و توان صادرات ایجاد کنیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: واردات خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی