تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

قاچاق تریاک با استفاده از «ساندویچ‌ساز»!

سرهنگ محسن عقیلی، از کشف ۱۲ کیلوگرم تریاک از دستگاه ساندویچ‌ساز همراه یک مسافر در فرودگاه امام خبر داد و گفت: متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شد.

کد خبر: ۱۳۰۶۲۵
۱۲:۲۴ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۱

قاچاق تریاک با استفاده از «ساندویچ‌ساز»!

دیدارنیوز: فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور از کشف ۱۲ کیلوگرم تریاک از دستگاه ساندویچ‌ساز همراه یک مسافر در فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد.

سرهنگ محسن عقیلی دراین‌باره گفت: مبارزه با قاچاق موادمخدر به صورت ویژه از سوی پلیس فرودگاه‌های کشور دنبال می‌شود؛ و در همین راستا نیز کارکنان پلیس مستقر در فرودگاه حضرت امام (ره)، حین انجام اقدامات کنترلی به بار همراه یکی از مسافران خروجی از کشور مشکوک شدند که در بازرسی دقیق از بار همراه وی ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در دستگاه ساندویچ ساز جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

بر اساس اعلام سایت پلیس، عقیلی با بیان اینکه مبارزه با جرایم به ویژه قاچاق موادمخدر با قاطعیت پیگیری می‌شود، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی