تیتر امروز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»
قسمت دوم از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»

در دومین قسمت از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز با شخصیت‌های تاریخی، علی شمس اردکانی ادامه ماجرای ارتباط خود با امام و رفت آمد چندباره از کویت به نوفل‌لوشاتو و بالعکس را تشریح کرد.
حضور گسترده مردم مشهد در تشییع شهید رئیسی +ویدیو
تشییع پیکر رئیس‌جمهور پس از فاجعه هوایی ورزقان (بروزرسانی می‌شود)

حضور گسترده مردم مشهد در تشییع شهید رئیسی +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور
حاشیه‌های مراسم بدرقه پیکر مرحوم ابراهیم رئیسی؛ خیابان‌های فرعی منتهی به دانشگاه تهران

زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور

گزارش میدانی و حاشیه نویسی متفاوت خبرنگار دیدارنیوز از مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و دیگر جانباختگان سانحه بالگرد، را بخوانید.
یحیی پس از برتری مقابل پدیده چه گفت؟

فاکتور مهم برای قهرمانی در لیگ؛ راحت گل نخورید!

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس پس از پیروزی برابر پدیده مشهد، درباره ناکامی تیمش در کسب ششمین قهرمانی پیاپی در لیگ برتر گفت: تیمی قهرمان می‌شود که گل کمتری بخورد. این یک فاکتور مهم در فوتبال برای قهرمانی است. امسال متاسفانه خیلی گل‌های راحتی خوردیم. گل‌هایی خوردیم که فکرش را نمی‌کردیم، ولی از آن‌طرف عملکرد خوبی در خط حمله داشتیم و یکی از دو تیم بالای جدول در گل زده هستیم.

کد خبر: ۱۳۰۵۸۵
۰۷:۳۶ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۱

فاکتور مهم برای قهرمانی در لیگ؛ راحت گل نخورید!

دیدارنیوز: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش مقابل پدیده، نسبت به نایب قهرمانی احتمالی سرخ‌پوشان در لیگ بیست‌ویکم و البته اختلاف با برخی از بازیکنان واکنش نشان داد.

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار خانگی خود در لیگ بیست‌ویکم مقابل پدیده مشهد توانست به پیروزی برسد تا شاگردان یحیی گل‌محمدی در یک‌قدمی کسب عنوان نایب‌قهرمانی لیگ قرار بگیرند و البته با پیروزی در مسابقه دیشب (یکشنبه)، حکم سقوط تیم مشهدی را هم به لیگ یک امضا کردند.

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس که بعد از گذراندن دوره محرومیتش به واسطه اتفاقات دربی ۹۸، بعد از ۵ مسابقه از کنار زمین سرخ‌پوشان را هدایت کرد، در کنفرانس خبری بعد از بازی حاضر شد و پیرامون چند موضوع مهم از جمله ناکامی سرخ‌پوشان در دستیابی به قهرمانی لیگ بیست‌ویکم و البته شایعه اختلاف با جلال حسینی صحبت کرد.

گل نخوردن فاکتور مهمی برای قهرمان شدن است
گل‌محمدی که در ابتدای صحبت‌هایش از انگیزه بالای سرخ‌پوشان برای رسیدن به ۳ امتیاز در مسیر دستیابی به عنوان نایب قهرمانی لیگ بیست‌ویکم حرف زد، در پاسخ به ناکامی پرسپولیس در کسب جام قهرمانی فصل جاری لیگ برتر، یکی از علل اصلی را ضعف خط دفاعی دانست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در توضیح این مسئله گفت: «تیمی قهرمان می‌شود که گل کمتری بخورد. این یک فاکتور مهم در فوتبال برای قهرمانی است. امسال متاسفانه خیلی گل‌های راحتی خوردیم. گل‌هایی خوردیم که فکرش را نمی‌کردیم، ولی از آن‌طرف عملکرد خوبی در خط حمله داشتیم و یکی از دو تیم بالای جدول در گل زده هستیم. شرایط امسال برای همه ما متفاوت بود و از شروع فصل پیش بینی سال سختی را می‌کردیم».

کسی امسال در تیم‌مان کم‌کاری نکرد
یحیی گل‌محمدی با تشکر و قدردانی از بازیکنان پرسپولیس که تلاش خود را در مسیر کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست‌ویکم انجام دادند، نسبت به شائبه کم‌کاری سرخ‌پوشان واکنش نشان داد. گل‌محمدی در جمع خبرنگاران در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: «ما امسال اسیر یکسری از اتفاقات شدیم. کسی را ندیدم که در تیم کم کاری کند. همه با تمام وجودشان کار کردند و لایق بهترین‌ها هستند. بیشترین فشار را تحمل کردند، چون باید ۹۰ دقیقه جلوی همه تیم‌های با انگیزه بازی می‌کردند».

اختلافی نیست و یک مسئله درون خانوادگی است
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالی پیرامون خط زدن نام جلال حسینی، امید عالیشاه و فرشاد فرجی از فهرست پرسپولیس، این مسئله را اتفاقی طبیعی و یک موضوع درون خانوادگی دانست و توضیح داد: «مشکل خاصی نبود. یک مسئله درون خانوادگی است که لازم نیست زیاد درباره‌اش صحبت کنم. مشکلی نیست. هم سید، هم امید و هم فرشاد فصل سختی را پشت سر گذاشتند و خیلی تلاش کردند».

یحیی با تعریف و تمجید از ۳ ستاره تیمش، آن‌ها را بازیکنان موثر در مسیر قهرمانی‌های پرسپولیس دانست و گفت: «از بازیکنان با افتخار تیم ما هستند و اسم این بازیکنان فراموش نمی‌شود. آن‌ها تاریخ‌ساز بودند و ۵ قهرمانی متوالی به‌دست آوردند. این‌ها بازیکنانی نیستند که راحت از کنارشان بگذریم. لازم نمی‌دانم زیاد توضیح بدهم و یک مسئله درون خانوادگی بود».

نه لیستی مازادی داده‌ام و نه لیست خریدی!
گل‌محمدی نسبت به شایعات نقل‌وانتقالات پیرامون پرسپولیس در بازار تابستانه هم واکنش نشان داد و ضمن رد شایعات گفت: «نه لیست مازاد به باشگاه داده‎‌ام نه لیست خرید. همه چیز را به بعد از پایان لیگ موکول کرده‌ام. یکسری از بازیکنان در لیگ یا بیرون هستند که اسم‌شان هست و همه تیم‌ها دوست دارند آن‌ها را داشته باشند. بالاخره این صحبت‌ها زیاد است و لیست خروجی نداده‌ام».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی