تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
ظاهرا از شما هم به عنوان مسئول جدید آبی گرم نخواهد شد

انتقاد تند پرستویی از رئیس صداوسیما: گفتید مشکلی برای بازگشت «عادل» نیست؛ پس چه شد؟!

پرویز پرستویی، بازیگر سینما و تلویزیون در پیامی به انتقاد از پیمان جبلی، رئیس صداوسیما پرداخت و خطاب به وی گفت: در حضور چند جانباز گفتید مشکلی برای بازگشت فردوسی پور نیست؛ پس چه شد؟!

کد خبر: ۱۳۰۴۵۴
۱۱:۵۹ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۱

انتقاد تند پرستویی از رئیس صداوسیما؛ گفتید مشکلی برای بازگشت فردوسی‌پور نیست؛ پس چه شد؟

دیدارنیوز: پرویز پرستویی در یاداشتی خطاب به رییس صداوسیما به اظهارات پیمان جبلی درجمع دانشجویان شریف واکنش نشان داد.

پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، هفته گذشته به دانشگاه صنعتی شریف رفت و به پرسش‌های دانشجویان درباره عملکرد این رسانه در برخورد با برخی چهره‌های محبوب، پرداختن به وضعیت معیشتی مردم، نظارت بر شبکه نمایش خانگی و پلتفرم‌ها، طرح تحول رسانه و همچنین دلایل کاهش تعداد مخاطبان برنامه‌های تلویزیونی پاسخ داد.

اظهارات پیمان جبلی در این دیدار و خصوصا گفته‌هایش درباره‌ی شبکه نمایش خانگی و محتوای یکی از سریال‌های پلتفرم‌ها، این روز‌ها با انتقاد‌هایی همراه شده است.

پرویز پرستویی ـ بازیگر سینما و تلویزیون ـ در یادداشتی خطاب به رییس صداوسیما (که خلاصه‌ای از آن را در زیر می‌خوانید) نوشت:

جناب آقای جبلی

بنده به عنوان یک شهروند عملکرد شما را به عنوان مسئول صدا و سیما دنبال کردم و می‌کنم. یادم نمی‌رود از همان ابتدا در فرودگاه اهواز در حضور چند جانباز قول دادید و فرمودید که آقای عادل فردوسی‌پور مشکلی برای بازگشت به صداوسیما نخواهد داشت؛ که تاکنون این مشکل حل نشده و نخواهد شد.

دو سه روز است که این سخنرانی شما را در یک جمع دانشجویی مدام می‌بینم و به صحبت‌های شما فکرمی‌کنم که با قاطعیت می‌فرمایید: که این سریال‌های نمایش خانگی را نمی‌شود با خانواده دید! در حیرتم!

جمله پایانی پرستویی در این یادداشت بلند این است؛ متاسفانه ظاهرا از شما هم به عنوان مسئول جدید آبی گرم نخواهد شد.

انتقاد تند پرستویی از رئیس صداوسیما؛ گفتید مشکلی برای بازگشت فردوسی‌پور نیست؛ پس چه شد؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی