تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

لیورپول - رئال مادرید؛ از انتقام تا نگرانی بابت «بنزما»!

سرانجام روز فینال لیگ قهرمانان اروپا از راه رسید و دو تیم بزرگ و پرافتخار لیورپول و رئال مادرید برای کسب با ارزش ترین جام باشگاهی در قاره سبز به مصاف هم خواهند رفت. نبرد سنگین شاگردان کلوپ با آنچلوتی قطعا جذابیت‌های زیادی به همراه خواهد داشت. باید دید محمد صلاح، ستاره مصری قرمزهای آنفیلد که پیش از بازی بارها از انتقام صحبت کرده به هدفش خواهد رسید یا خیر.

کد خبر: ۱۳۰۴۳۲
۰۹:۲۱ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۱

لیورپول - رئال مادرید؛ از انتقام تا نگرانی بابت «بنزما»!

دیدارنیوز: مسابقه فینال فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ لیگ قهرمانان اروپا شنبه شب ساعت ۹ به وقت محلی (۲۳:۳۰ به وقت ایران) میان رئال مادرید و لیورپول در استاد دو فرانس پاریس برگزار می‌شود.

چهار سال پیش در فینالی با همین دو تیم، سفیدپوشان مادرید جام قهرمانی را بالای سر بردند. کارلو آنچلوتی این بار دو ستاره مهار ناشدنی دیگر در تیمش دارد: لوکا مودریچ کروات در میانه میدان و کریم بنزمای فرانسوی در خط حمله.

کهکشانی‌های مادرید پس از قهرمانی فصل در لالیگا، در پاریس برای چهاردهمین مرتبه برای کسب جام قهرمانی چمپیونز لیگ در برابر سرخ‌پوشان لیورپول صف‌آرایی می‌کنند.

کارلو آنچلوتی احتمالا برای چیدن ترکیب تیمش در دیدار فینال آزادی بیشتری از یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول دارد. از قرار معلوم مربی آلمانی قرمزها، زمان زیادی را برای به فرم رساندن تیاگو آلکانتارا و فابینیو صرف کرده است. البته به نظر می‌رسد که هر دو ستاره برای دیدار بزرگ شنبه شب در پاریس آماده اند.

هزاران نفر از هواداران هر دو تیم از بریتانیا و اسپانیا به پایتخت فرانسه آمده‌اند. به نظر می‌رسد مادریدی‌ها، اعتماد به نفس بیشتری دارند تا هواداران قرمزها. یکی از لیورپولی‌ها می‌گوید: «فقط نگران بنزما هستم. او یکی از بهترین بازیکنان این عصر و نسل خودش است. بدون شک یکی از بهترین شماره ۹‌های جهان فوتبال است.»

یکی از هواداران رئال، اما با اطمینان می‌گوید: «ترسی در کار نیست. ولی باید متمرکز باشیم. آن‌ها مربی خوبی دارند و لیورپول تیم بزرگی است. اما ما مطمئنا پیروز خواهیم شد.»

شنبه شب خواهیم دید که آیا کهکشانی‌ها موفق به تکرار نتیجه فینال چهار سال پیش خواهند شد یا نه؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی