تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.
کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

کاشان، سرزمینی از جنس گل و گلاب

روز جمعه، بیست و یکم اردیبهشت ماه، در واپسین روز‌های گلابگیری، وارد کاشان شدیم. یک روز آفتابی و دلچسب، همواره تصورم این بود که کاشان، همانند خیلی از شهر‌های ایران واجد تلفیق هر دو ویژگی سنت و...

بازگشت ملوان و مس کرمان به لیگ برتر؛ خودروسازان در خطر سقوط!

تیم‌های پرطرفدار مس کرمان و ملوان بندر انزلی به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال صعود کردند. مس در آستارا متوقف شد اما ملوان در تبریز مقابل ماشین سازی برد تا جشن صعود بگیرد.

کد خبر: ۱۳۰۴۲۰
۰۷:۵۹ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۱

بازگشت ملوان و مس کرمان به لیگ برتر؛ خودروسازان در خطر سقوط!

دیدارنیوز: دو تیم قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران توانستند صعود خود به لیگ برتر را قطعی کنند.

هفته سی‌ودوم لیگ دسته اول فوتبال ایران شب گذشته (جمعه) با انجام ۹ مسابقه پیگیری شد که همه نگاه‌ها به ۳ تقابل حساس این هفته، مصاف شهرداری آستارا - مس کرمان، ماشین‌سازی تبریز - ملوان بندرانزلی و سایپا تهران - آرمان‌گهر سیرجان بود.

مس کرمان و ملوان بندرانزلی بخت نخست صعود به لیگ برتر به شمار می‌رفتند و این فرصت را داشتند تا در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل صعودشان به لیگ برتر را مسجل کنند.

تساوی در آستارا برای تداوم صدرنشینی و صعود کافی بود
تیم فوتبال مس کرمان در ورزشگاه وحدت آستارا میهمان شهرداری آستارا با هدایت پایان رأفت بود. شاگردان فرزاد حسین‌خانی برای تثبیت موقعیت خود در صدر جدول لیگ یک و قطعی‌کردن صعودشان به لیگ برتر، نیازمند کسب امتیاز در خانه حریف بودند.

نارنجی‌پوشان به هدف‌گذاری خود رسیدند و علی‌رغم ناکامی در دستیابی به سومین برد متوالی، موفق به کسب امتیاز برابر شهرداری آستارا شدند تا با ۶۶ امتیاز صدرنشین جدول لیگ یک باقی بمانند و به دوری ۸ ساله خود از لیگ برتر فوتبال ایران پایان بدهند و با هدایت فرزاد حسین‌خانی به سطح اول فوتبال ایران بازگردند.

حسین‌خانی در هنگام سقوط مس کرمان به لیگ یک کاپیتان این تیم بود و حالا توانست در کسوت سرمربی تیم مورد علاقه خود را مجدداً به لیگ برتر برساند.

جشن صعود ملوان در تبریز
سفیدپوشان ملوان بندرانزلی در روزی‌که حضور هواداران پرشور خود را در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز در کنار خود داشتند، موفق شدند مقابل تیم بحران‌زده و سقوط کرده ماشین‌سازی تبریز به برتری ۲ گله دست پیدا کنند تا شاگردان مازیار زارع هم جشن صعود به لیگ برتر را بگیرند و در فاصله ۲ هفته مانده به پایان لیگ یک، تکلیف تیم‌های صعودکننده مشخص شده باشد.

ملوانی‌ها در شرایطی به سطح اول فوتبال ایران بازگشتند که آخرین‌بار ۷ سال پیش در لیگ برتر حضور داشتند و حالا بعد از دوری نسبتاً طولانی‌مدت موفق شدند با هدایت مازیار زارع کاپیتان سابق خود و البته مدیریت پژمان نوری که او هم از کاپیتان‌های ملوان و چهره‌های محبوب در میان هواداران انزل‌چی به شمار می‌رود، به لیگ برتر بازگردند.

نقش‌آفرینی درخشان و سایپا در تعیین سرنوشت صعود
سایپا تهران در خانه با هدایت حمید درخشان میزبان آرمان‌گهر سیرجان بود. سایپایی‌ها برای فرار از جمع تیم‌های فانوس به دست لیگ یک به کسب پیروزی در خانه نیاز داشتند و در مقابل آرمان‌گهر با هدف حفظ موقعیت خود در کورس صعود به لیگ برتر با انگیزه پیروزی مقابل سایپا به تهران سفر کرده بود.

خودروسازان برای سومین بازی متوالی با هدایت حمید درخشان متوقف شدند تا همچنان خطر سقوط به لیگ دو را احساس کنند. تساوی سایپا مقابل آرمان‌گهر باعث شد تا تیم سیرجانی شانس صعودش به صفر برسد و با توجه به برتری ملوان و تساوی مس کرمان، صعود دو تیم ریشه‌دار فوتبال ایران در فاصله ۲ هفته مانده به پایان لیگ برتر قطعی شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی