تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

در «متروپل» چه می‌گذرد؟

با گذشت سه روز از حادثه تلخ ریزش ساختمان ده طبقه متروپل در آبادان، همه در انتظار شنیدن آخرین خبرها و زنده ماندن ده‌ها نفر از زیر آوارها هستند. از دقایقی بعد از ریزش ساختمان متروپل همه عوامل امدادی، نیرو‌های مردمی، انتظامی و امنیتی با حضور در محل ریزش این ساختمان، کار آواربرداری، نجات و جست‌وجوی افراد مانده زیر آوار را انجام می‌دهند.

کد خبر: ۱۳۰۳۷۳
۱۵:۰۵ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۱

در «متروپل» چه می‌گذرد؟

دیدارنیوز: ساختمان متروپل آبادان واقع در بازار ته لنجی خیابان امیری است که یکی از خیابان‌های شلوغ و مرکز شهر آبادان است و روزانه تردد بسیاری در این منطقه انجام می‌شود.

از دقایقی بعد از ریزش ساختمان متروپل همه عوامل امدادی، نیرو‌های مردمی، انتظامی و امنیتی با حضور در محل ریزش این ساختمان، کار آواربرداری، نجات و جست‌وجوی افراد مانده زیر آوار را انجام می‌دهند.

روند جست‌وجوی افراد گرفتار و محبوس در زیر آوار متروپل امروز ۴ خردادماه که سومین روز از حادثه است بدون وقفه در حال انجام است و همه عوامل امدادی از هلال احمر، آتش‌نشانی، اورژانس، نیرو‌های مردمی، مدیریت بحران و... با حضور در منطقه سعی در تسریع روند آواربرداری دارند.

بر اساس گفته شاهدان در ساختمان متروپل یک کافه قرار داشته که تعدادی از مردم در زمان حادثه در این کافه حضور داشته‌اند و اکنون در زیر آوار محبوس هستند. همچنین یک آبمیوه‌فروشی در پایین ساختمان متروپل قرار دارد که بنا به گفته یکی از شاهدان ۴ نفر در زیر آوار آن قرار دارند.

تلاش نیرو‌های امدادی برای یافتن اجساد و یا بازماندگان احتمالی زیر آوار ادامه دارد و ماشین‌آلات و لجستیک حاضر در محل در حال آواربرداری هستند.

شرایط بخش‌های باقی‌مانده از ساختمان متروپل بسیار خطرناک است و برخی ستون‌های این ساختمان کج شده و احتمال ریزش ساختمان بر اساس گفته وزیر کشور و دیگر مسئولان حاضر در محل وجود دارد.

بسیاری از مردم در خیابان‌های اطراف این ساختمان تجمع کرده و نگران افراد گرفتار در زیر آوار هستند. مردم خواهان ارسال تجهیزات و ماشین‌آلات بیشتر برای سرعت‌بخشی به روند آواربرداری هستند و حتی برخی از آن‌ها می‌گویند اگر به ما تجهیزات داده شود خودمان نیز دست به کار می‌شویم تا عزیزان‌مان را از زیر آوار بیرون بیاوریم.

با توجه به احتمال ریزش بقایای ساختمان متروپل و تجمع مردم در اطراف ساختمان، نیرو‌های امدادی مرتبا سعی در تخلیه منطقه دارند تا خطری حاضران در محل را تهدید نکند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی