تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
بابایی کارنامی در تذکر شفاهی مطرح کرد

مردم باید بدانند «یک میلیارد دلار» برای مقابله با کرونا کجا هزینه شد

علی بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم باید بدانند یک میلیارد دلار صندوق توسعه ملی برای مقابله با بیماری کرونا کجا هزینه شد، گفت: افرادی که واردات واکسن را مشروط به برجام کردند، باید امروز پاسخگو باشند.

کد خبر: ۱۳۰۳۷۰
۱۴:۴۶ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۱

مردم باید بدانند «یک میلیارد دلار» برای مقابله با کرونا کجا هزینه شد

دیدارنیوز: نماینده مردم ساری در مجلس با بیان اینکه مردم باید بدانند یک میلیارد دلاری که مقام معظم رهبری از صندوق توسعه ملی برای مقابله با بیماری کرونا و دفاع از سلامت مردم اختصاص دادند، در کجا هزینه شده است، گفت: دولت قبل درخصوص تخصیص این اعتبارات به خوبی عمل نکرده و افرادی که واردات واکسن را مشروط به برجام کردند، باید امروز پاسخگو باشند.

علی بابایی کارنامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۴ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک به رئیس مجلس و نواب هیات رئیسه برای اعتماد مجددی که نمایندگان به آن‌ها کردند، گفت: رأی‌هایی که به شما دادند، پیام دارد و آن اینکه در اجلاسیه سوم شأن مجلس یازدهم با توجه به اهدافی که دارد حفظ شود و افرادی که به عنوان کاندیدا ثبت نام کردند، اما رأی نیاورند نیز در درون ساختار مجلس هستند و آرزوی توفیق برای آن‌ها نیز داریم.

وی با اشاره به ماده ۲۲ و ۲۱۲ آیین نامه داخلی مجلس افزود: تحقیق و تفحص یکی از ابزار‌های مترقی آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در جهت صیانت از حقوق ملت ایران است، یک میلیارد دلاری که مقام معظم رهبری در شرایط بسیار حساس برای مدیریت و مقابله با بیماری کرونا و دفاع از سلامت مردم اختصاص دادند، متاسفانه در استان‌ها گزارشاتی دریافت کردیم که حق بسیاری از افراد از جمله کادر درمان تضییع شده است و بسیاری از مردم ایران در این رابطه شکایت دارند و دولت و وزیر سابق بهداشت و درمان و سازمان برنامه و بودجه در این زمینه خوب عمل نکرده است، لذا از رئیس مجلس درخواست دارم با توجه به اینکه تحقیق و تفحص در این رابطه را ترک کردیم، این موضوع را پس از آغاز به کار اجلاسیه سوم مجدد در اولویت بررسی قرار دهد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس یازدهم ادامه داد: مردم باید بدانند که یک میلیارد دلاری که از صندوق توسعه ملی برای مقابله با بیماری کرونا با اذن رهبری اختصاص یافت در کجا هزینه شده است و افرادی که واردات واکسن را مشروط به برجام و توافقات می‌کردند، باید هم اکنون پاسخگو باشند. نکاتی که در گزارش امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات آمده بدون اغراق است. ما نمایندگان باید پاسخگوی مردم باشیم و شأن مجلس نیز بسیار مهم است.

وی تاکید کرد: معلمان در حوزه انتخابیه درخصوص اجرای طرح رتبه بندی از ما سوال می‌کنند، این موضوع مصوبه قانونی بوده، اما اظهارنظر‌های متفاوتی از اجرای آن شنیده می‌شود، لذا رئیس جمهور دولت سیزدهم یک بار برای همیشه این موضوع را تعیین تکلیف کرده و شما نیز به عنوان رئیس دستگاه قانونگذاری این موضوع را پیگیری کنید تا این اقدام مجلس یازدهم در جهت احقاق حقوق معلمان که برای اولین بار بعد از انقلاب در حال انجام است، محقق شود.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی