تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

نشست گفتگوی امنیت منطقه‌ای؛ شمخانی در راه دوشنبه

علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در چهارمین نشست گفت‌وگوی امنیت منطقه‌ای که روز جمعه ۶ خرداد ماه در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

کد خبر: ۱۳۰۳۶۱
۱۳:۵۲ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۱

نشست گفتگوی امنیت منطقه‌ای؛ شمخانی در راه تاجیکستان

دیدارنیوز: دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در چهارمین نشست گفت‌وگوی امنیت منطقه‌ای که روز جمعه ۶ خرداد ماه در شهر دوشنبه پایتخت تاجیکستان برگزار می‌شود شرکت می‌کند.

در این نشست که با حضور دبیران، مشاوران و نمایندگان نهاد امنیت ملی از کشور‌های ایران، روسیه، چین، هندوستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان و قزاقستان برگزار می‌شود؛ تحولات افغانستان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

در حاشیه این نشست دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با برخی همتایان خود نیز بطور جداگانه دیدار و پیرامون مسائل دوجانبه، منطقه‌ای و بین المللی گفتگو خواهد کرد.

سلسله نشست‌های گفتگوی امنیت منطقه‌ای با ابتکار جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۷ پایه گذاری شد.

گفتنی است، نشست‌های اول و دوم با میزبانی جمهوری اسلامی ایران در تهران و نشست سوم نیز با میزبانی هندوستان در دهلی نو برگزار شده است.

برچسب ها: علی شمخانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی