تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مس رفسنجان صفر ـ استقلال ۲؛ فرهاد، پای امتیاز هفتاد!

بازی دو تیم‌ استقلال و مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری ۲ بر صفر شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید.

کد خبر: ۱۳۰۳۰۵
۲۳:۱۹ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۱

مس رفسنجان ـ استقلال

 

دیدارنیوز ـ شقایق آسیایی: مصاف تیم‌های استقلال و مس رفسنجان در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با برتری ۲ بر صفر شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید و فرهاد مجیدی با این برد خودش را به کسب امتیاز ۷۰ در لیگ، نزدیک کرد.

نیمه او تیم مس بازی هجومی آعاز کرد و در نیمه نخست هر دو تیم موقعیت‌هایی را داشتند که نتیجه ای در بر نداشت. در اواسط نیمه اول، بازی متعادل از سوی دو تیم دنبال شد. پس از آن هم  تلاش دو تیم حاصلی نداشت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد. در نیمه دوم تیم استقلال روی حرکت انفرادی حسین زاده خیلی زود به گل رسیدند.

چند دقیقه بعد پاس مهدی‌پور پشت محوطه جریمه حسین‌زاده را صاحب موقعیت خوبی کرد تا او در این بازی دبل کند. پس از آن گل دوم، بلافاصله فرهاد مجیدی سه تعویض همزمان تاکتیکی را انجام داد و تیم را به فاز دفاعی برد.

در اواخر بازی باز هم  مسی‌ها به سمت دروازه استقلال حمله کردند که خط دفاع آبی ها مانع از گلزنی تیم مس شد تا استقلال پیروز این میدان شود. استقلال در این بازی از دقیقه ۸۰ به دلیل اخراج محمد دانشگر،  ۱۰ نفره بازی را دنبال کرد.

***

ترکیب مس رفسنجان: فایز الرشیدی، شاهین توکلی، فرشاد محمدی مهر، عقيل کعبی، سیدمهدی حسینی، مهرداد رضایی، حسن جعفری، میثم تیموری، مجید علیاری، محسن آذرباد و گا‌دوین منشا

تعویض‌ها: فرشاد محمدی مهر (دقیقه ۶۹سیدمجید نصیری)، مهرداد رضایی (دقیقه ۸۶ کاوه اسلامی خواه)، میثم تیموری (دقیقه ۸۶ فراز امامعلی)

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و آرمان رمضانی

تعویض‌ها: صالح حردانی(دقیقه ۶۶ وریا غفوری)، سبحان خاقانی دقیقه ۶۶ (جعفر سلمانی)، کوین یامگا دقیقه (۶۶ محمد دانشگر، آرمان رمضانی (دقیقه  ۹۰سعید مهری)

داوران: احمد محمدی، علی اکبر نوری، دانیال باشنده و محمدرضا تارخ

حواشی:

ـ پیش از شروع بازی بازیکنان مس رفسنجان تونل افتخاری را برای بازیکنان استقلال تدارک دیدند. تا استقلالی ها از داخل آن به زمین مسابقه وارد شوند.

ـ دوم خرداد یازدهمین سالگرد درگذشت ناصرحجازی بود. مسولان مس پیش از شروع بازی در کنار عکسی از مرحوم ناصر حجازی قرار دادند.

ـ با توجه به اینکه خط حمله مس بسیار زهر دار است امروز حسینی کار سختی برای بسته نگه داشتن دروزاه اش داشت و چند بار فرهاد مجیدی و غلامپور مربیان استقلال حسینی را به کنار زمین فراخواندند و نکاتی را به او یادآوری کردند

اتفاق ویژه:

ـ استقبال مردم رفسنجان از دیدار با استقلال بسیار خوب بود ولی عده زیادی از مردم به نحوه حضور علاقمندان به استادیوم اعتراض داشتند و معتقد بودند که عده زیادی با کپی بلیت وارد ورزشگاه شده اند.

ـ بازیکنان تیم فوتبال مس رفسنجان پیش از شروع مسابقه تونل افتخار برای بازیکنان استقلال زدند تا به نوعی به قهرمان زودهنگام فصل تبریک بگویند، ولی  مهرداد رضایی هافبک این تیم حاضر نشد در این تونل حاضر شود و تعجب همه مخصوصا حسینی را در پی داشت.

دقایق حساس:

دقیقه ۴: پرتاب اوت محسن آذرباد روی سر میثم سلیمانی که کسی با او همراه نبود و با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۵: شوت ناگهانی حسین زاده به سمت دروزاه مس که پس از برخورد به تیرک دروزاه به داخل زمین برگشت.

دقیقه۵: ضد حمله سریع مس و پاس در عمق آنها به محوطه جریمه، که مهاجمان مس چند سانتی عق ماندند و توپ ‌را حسینی جمع کرد.

دقیقه ۷: آذرباد که موفق شد تا توپ را از مدافعان استقلال عبور دهد، توپ‌را سانتر کرد که حسینی اجازه کار به مهاجمان مس نداد.

دقیقه ۱۰: ضربه خطا را مهدی پور بلند روی دروازه مس فرستاد که در نهایت کسی نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

دقیقه ۱۳: حسین زاده از مدافعان مس چسبیده به محوطه جریمه توپ ربایی کرد که در نهایت آرمان رضایی با ضربه نامتعادلی که به توپ زد، یک ضربه دروزاه برای مس گرفت.

دقیقه ۱۵: ضربه کرنر را  مهدی پور ارسال کرد که سیلوا مدافع استقلال که جلو آمده بود هد زد ولی با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۱۶: مسی ها یک حمله روی دروزاه استقلال تدارک دیدند که آذرپاد به توپ ضربه زد و توپ را راهی اوت کرد.

دقیقه ۱۷: ضربه آزاد مهدی پور مستقیم در دست دروازبان مس قرار گرفت.

دقیقه ۲۰: پای مهدی پور در جناح راست به یامگا رسید که او موفق شد یک کرنر از مدافعان مس بگیرد در نهایت این کرنر با صرفه سر مدافعان مس از محوطه جریمه دور شد.

دقیقه ۲۷: سید حسین حسینی که برای گرفتن توم از محوطه جریمه بیرون آمده بود، یک موقعیت صد در صد را از مسی ها گرفت.

دقيقه ۲۸: محسن آذرباد قصد داشت از زاویه بسته دروازه استقلال را باز کند که مدافعان توپ را به کرنر فرستادند. در نهایت این کرنر هم‌ثمری برای مسی ها نداشت.

دقیقه ۳۰: ضربه آزاد را آذرباد روی سر مهاجمان این تیم فرستاد که خروج حسینی برای گرفتن توم ناموفق بود و در نهایت مدافعان استقلال توپ‌را دفع کردند.

دقیقه ۳۴: ارسال حسن جعفری از جناح راست و ضربه علیاری موقعیت خطرناکی را رقم زد که حسنی در دو مرحله و خوابیده روی زمین توپ را گرفت.

دقیقه ۳۹: اشتباه حسین زاده توپ را به بازیکنان مس رساند که در نهایت علیاری ضربه ای را به توپ زد که حسینی در شرایطی سخت توپ ‌را در آغوش کشید.

دقیقه ۴۰: سانتر بازیکنان استقلال و ضربه سر آرمان رمضانی که از بالای دروازه مس خطرناک به اوت رفت.

دقیقه ۴۵: توپی پشت محوطه جریمه به منشا رسید که او با ضربه بی دقت او به توپ باعث شد که حسینی با فاصله از دروازه در محوطه جریمه صاحب توپ شود.

نیمه دوم

گل اول استقلال: در دقیقه ۴۸ حسین زاده مهاجم استقلال در نیمه دوم از جناح چپ مس حرکت کرد و با یک شوت از راه دور و از یک زاویه بسته به توپ ضربه زد که گل اول استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه ۵۲: باز هم حسین زاده از جناح چپ ضد حمله ای را تدارک دید که دروزاه بان مس زودتر از همه بیرون آمد و توپ را جمع کرد. در حالی که بازیکنان مس پشت ۱۸ومی خواستند توپ‌ربایی کنند، حسینی دروزاه بان استقلال از دروازه بیرون آمد و توپ را به وسط زمین فرستاد.

دقیقه ۵۴: آرمان رمضانی در محوطه جریمه پا به توپ شد که قصد داشت ضربه ای را به توپ بزند ولی مدافع مس توپ او را زد و داور این حرکت را تمارض رمضانی دانست و به او کارت نشان داد.

گل دوم استقلال: در دقیقه ۵۵ استقلالی‌ها که با مهدی پور از جناح راست محوطه جریمه مس یک  پاس به حسین زاده داد که او گل دوم خودش و استقلال را به ثمر رساند و دبل کرد.

دقیقه ۷۶: خطای مهدی پور یک موقعیت را پشت محوطه جریمه نصیب بازیکنان مس کرد که منشا مستقیم ضربه را زد اما در دستان حسینی جای گرفت.

دقیقه ۷۸: سبحان خاقانی یک شوت از محوطه جریمه انجام داد که بد اختلاف از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه ۷۹: محمد دانشگر  که در نیمه دوم به زمین آمده بود پس از دو خطا با کارت زرد دوم داور مواجه شد و از زمین بازی اخراج شد تا از دقیقه ۸۰ استقلال ۱۰ نفره کار را دنبال کند.

دقیقه ۸۰: عقیل کعبی با یک شوت سر ضرب قصد داشت دروازه استقلال را باز کند که با اختلاف کمی از کنار دروازه حسینی، بیرون رفت.

دقیقه ۹۰: ضربه سر معبودی با اختلاف کمی از بالای دروازه استقلال بیرون رفت. مهدی مهدی پور نیز کارت زرد گرفت.

دقیقه ۹۴: خطای مهدی پور ضربه آزادی را نصیب بازیکنان مس کرد که ضربه اسلامی خواه از کنار دروازه به بیرون رفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی