تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

افت ۱۵۲۰ واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه‌شنبه، سوم خردادماه) با یک هزار و ۵۲۱ واحد کاهش، در ارتفاع یک میلیون و ۵۵۵ هزار واحدی قرار گرفت.

کد خبر: ۱۳۰۲۹۰
۱۴:۴۵ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۱

افت ۱۵۲۰ واحدی شاخص بورس

دیدارنیوز ـ سپیده پیری: شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با یک هزار و ۵۲۱ واحد افت، در ارتفاع یک میلیون و ۵۵۵ هزار واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۵۴۴ واحد کاهش به ۴۳۱ هزار و ۲۲۸ واحد و شاخص قیمت با سه هزار و ۷۲۰ واحد کاهش به ۳۸۰ هزار و ۴۳۶ واحد رسید.

شاخص بازار اول، ۱۷ هزار و ۶۱۲ واحد و شاخص بازار دوم ۱۰ هزار و ۶۸۶ واحد کاهش را ثبت کردند.

امروز در ادامه معاملات بورس تهران، بیش از هفت میلیارد و ۹۸۲ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۴۷ هزار و ۶۹۵ میلیارد ریال و در ۴۹۳ هزار و ۳۳ نوبت معامله شد.

علاوه بر این در بین همه نمادها، نماد فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با یک هزار و ۳۴ واحد، فولاد خراسان (فخاس) با ۳۴۵ واحد، فولاد خوزستان (فخوز) با ۳۳۲ واحد و ملی صنایع مس ایران (فملی) با ۳۰۲ واحد با تاثیر منفی بر شاخص بورس همراه شدند.

در مقابل گروه مپنا (رمپنا) با ۸۱۶ واحد، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (حکشتی) با ۵۳۸ واحد و صنایع پتروشیمی خلیج فارس (فارس) با ۲۴۶ واحد تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از هفت واحد افزایش داشت و به ۲۱ هزار و ۳۲۱ واحد رسید.

در این بازار سه میلیارد و ۸۲۵ میلیون برگه سهم و اوراق مالی به ارزش ۳۵ هزار و چهار میلیارد ریال دادوستد شد، تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۳۳۳ هزار و ۳۱۳ نوبت بود.

برچسب ها: بورس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی