تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

افشاریان: داور گفت بازی تراکتور - پرسپولیس را نیمه تمام گذاشته؛ این دیدار «امنیت» نداشت

خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران از قول داور دیدار جنجالی تراکتور - پرسپولیس در تبریز اعلام کرد که او این بازی را به دلیل نبود امنیت در ورزشگاه یادگار امام نیمه تمام گذاشته است.

کد خبر: ۱۳۰۲۰۳
۱۴:۴۴ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۱

افشاریان: داور گفت بازی تراکتور - پرسپولیس را نیمه تمام گذاشته؛ این دیدار «امنیت» نداشت

دیدارنیوز: رئیس کمیته داوران اعلام کرد، سیدرضا مهدوی داور دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس با تشخیص خود این بازی را نیمه تمام گذاشته است.

خداداد افشاریان در جمع خبرنگاران درباره حضور سیدرضا مهدوی داور دیدار تراکتور - پرسپولیس در کمیته انضباطی اظهار داشت: این جلسه درباره بازی پرسپولیس - تراکتور بود. کمیته انضباطی داور ما را خواسته بود و او هم گزارش مکتوب خود را به کمیته انضباطی خواهد داد و بعد هم می‌رود دنبال زندگی‌اش!

وی در واکنش به این سؤال که آیا مهدوی تصمیم درستی برای نیمه تمام ماندن دیدار تراکتور و پرسپولیس داشته است، گفت: به هر حال تصمیم داور در همه بازی‌ها نهایی است. داور با توجه به رفتار‌ها تصمیمش را می‌گیرد. من از تصمیم داور حمایت می‌کنم. با داور هم صحبت کردم و گفت امنیت برای بازی نبود و بازی را تعطیل کرده است.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره دیدار‌های پیش رو تیم ملی نیز توضیح داد: بازی با کانادا قطعی و قرارداد بسته شده است، در ادامه هم برای دریافت ویزا اقدام خواهد شد. به حدی بازی‌های لیگ برتر حساس است که فعلاً حواسم به کمیته داوران است. در مورد تیم ملی از آقای ماجدی و اصولی سؤال کنید.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی