تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
تحقق دولت هوشمند تسهیل‌گر امور و مطالبه مردم است

رئیسی: همه دستگاه‌ها برای افزایش بهره‌وری شاخص‌های قابل ارزیابی تعیین کنند

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، در جلسه هیات دولت با بیان اینکه همه دستگاه‌ها برای افزایش بهره‌وری شاخص‌های قابل ارزیابی تعیین کنند، با گرامیداشت هفته میراث فرهنگی گفت: میراث زنده یک ملت آن است که همواره در معرض دید همگان قرار گیرد و مایه عبرت و عامل حرکت و حیات آن ملت و دیگر ملت‌ها باشد.

کد خبر: ۱۳۰۱۵۰
۰۷:۳۶ - ۰۲ خرداد ۱۴۰۱

رئیسی:

دیدارنیوز: رئیس جمهور تحقق رشد ۸ درصدی اقتصاد کشور را در گرو افزایش سرمایه‌گذاری و ارتقای بهره‌وری دانست و تاکید کرد: همه دستگاه‌ها خود را ملزم به افزایش بهره‌وری نیروی انسانی و خدمات‌شان به مردم بدانند.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در جلسه روز یکشنبه هیات دولت با اشاره به فرارسیدن روز بهره‌وری تاکید کرد: تحقق رشد ۸ درصدی اقتصاد کشور در گرو افزایش سرمایه‌گذاری و ارتقای بهره‌وری است و بدون توجه به این مسئله هیچ یک از برنامه‌های تحولی و توسعه‌ای به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

رئیس جمهور ارتقای بهره‌وری را از مهم‌ترین ماموریت‌های سازمان امور اداری و استخدامی کشور دانست و در عین حال به همه دستگاه‌ها متذکر شد برای سنجش میزان ارتقای بهره‌وری، شاخص‌های قابل ارزیابی تعیین کنند و روند تحقق آن را هر سال مورد پایش قرار دهند.

رئیسی با بیان اینکه پایین بودن بهره‌وری در کشور، با وجود نیروی انسانی جوان و تحصیلکرده و ساختار اداری و بودجه مناسب، نیازمند آسیب‌شناسی است، افزود: همه دستگاه‌ها باید خود را مسئول افزایش بهره‌وری سازمان خود و خدمات‌شان به مردم بدانند.

رئیس جمهور در ادامه ضرورت شکل‌گیری دولت هوشمند را از الزامات افزایش بهره‌وری در کشور دانست و گفت: باید با تسریع در تکمیل زیرساخت‌های مربوطه، به صورت جهشی و با سرعت و دقت به سوی ایجاد دولت هوشمند حرکت کنیم.

آیت‌الله رئیسی خاطرنشان کرد: شکل‌گیری دولت هوشمند در اتخاذ تصمیمات بزرگ و دقیق برای کشور و تسهیل امور مردم و فعالیت دستگاه‌های اجرایی و هماهنگی آن‌ها با یکدیگر نقش بسزایی دارد و یک مطالبه همگانی است.

رئیس جمهور در ادامه با گرامیداشت هفته میراث فرهنگی بر لزوم حفظ و حراست از تاریخ، تمدن و فرهنگ ایران و انتقال آن به نسل‌های آینده تاکید کرد و گفت: اگر میراث یک ملت در موزه قرار گیرد و بر آن قفل بخورد، ماندگار نخواهد بود.

رئیسی افزود: میراث زنده یک ملت آن است که همواره در معرض دید همگان قرار گیرد و مایه عبرت و عامل حرکت و حیات آن ملت و دیگر ملت‌ها باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی