تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

در شب جنون فوتبال، منچستر سیتی قهرمان شد!

در آخرین هفته لیگ برتر فوتبال انگلیس، چنان هیجانی بین ورزشگاه اتحاد و آنفیلد رد و بدل شد که بی تردید بسیاری از هواداران فوتبال را در سراسر جهان تا مرز جنون کشاند.

کد خبر: ۱۳۰۱۴۸
۲۲:۵۲ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۱

منچستر سیتی قهرمان

دیدارنیوز ـ آرش راهبر: آخرین هفته لیگ برتر انگلستان صحنه بی‌نظیری از تقابل یاس و امید، پیروزی و شکست و در نهایت شادی و حیرت بود. دو تیم منچستر سیتی و لیورپول در حالی میزبان استون ویلا و وُلور همپتون بودند که اختلاف یک امتیازی آنها، حساسیت این دو بازی را تا سر حد دیوانگی بالا برده بود.

با اینکه همه مسابقات هفته سی و هشتم لیگ برتر فوتبال انگلیس به صورت همزمان آغاز شد، اما همه حواس فوتبال‌دوستان در جزیره و همه دنیا به دو ورزشگاه اتحاد و آنفیلد بود چرا که فاصله یک امتیازی بین دو تیم من‌سیتی و لیورپول، معادله قهرمانی را سخت‌تر از همیشه کرده بود.

در آنفیلد لیورپول در همان ابتدای بازی از وُلور همپتون یک گ خورد تا مثل فیلم‌های سینمایی مشهور از همان ابتدا یک پیغام نهایی به مخاطبان ارسال شود، اما در ادامه منچستر سیتی هم مقابل استون ویلا گل خورد تا استرس و هیجان، فاصله ۵۲ کیلومتری بین دو ورزشگاه اتحاد تا آنفیلد را کاملا پر کند.

لیورپول گل تساوی را زد و در اتحاد همچنان بازی به سود استون ویلا و استیون جرارد پیش رفت تا این باور شکل بگیرد که جرارد همه چیز را به سود تیم سابقش رقم خواهد زد. همای سعادت همچنان بین دو ورزشگاه در حال رفت و آمد بود تا اینکه استون ویلا توسط بازیکن سابق لیورپول یعنی کوتینیو به گل دوم رسید. کافی بود لیورپول به هر ترتیبی شده از سد دفاع ولور همپتون بگذرد و گل دوم را بزند تا آوار ناامیدی بر سر سیتی بریزد و از پپ گواردیولا یک ناکام بزرگ بسازد، اما بازی هنوز تمام نشده بود.

گواردیولا دست به تعویض زد و رحیم استرلینگ و گوندوغان را وارد زمین کرد. شاید بساری انتظار داشتند که تعویض‌های پپ باز هم ثمربخش نباشد، اما سیتی در فاصله ۵ دقیقه ورق را برگرداند و با دبل گوندوغان و تک گل رودری، از اعماق شکست و ناکامی به اوج قهرمانی بازگشت و دو گل صلاح و رابرتسون در آنفیلد هم بی‌اثر شد تا در ۱۰ دقیقه پایانی فصل اخیر لیگ برتر، باز هم مفهوم معجزه به قاموس فوتبال بازگردد.

تنها ۵ دقیقه طول کشید که پپ گواردیولا از شب سیاه نامیدی به سپیدی قهرمانی بازگردد و برای دومین سال پیاپی جام یرتر را از آن خود کند. سیتی در حالی جام قهرمانی را از آن خود کرد که لیورپول بیش از هر زمانی مستعد به دست آوردن چهار قهرمانی در فصل اخیر بود و اگر می‌توانست این جام را از آن خود کند و در لیگ قهرمانان اروپا نیز رئال را مقهور اشتیاق و توانایی خود کند، رکورد خارق‌العاده‌ای را بر جای می‌گذاشت.

منچستر سیتی قهرمان

نهایتا، اما جرارد و کلوپ شاهد هنرنمایی گوندوغان شدند تا جام قهرمانی در ورزشگاه اتحاد بالای سر آبی آسمانی‌پوشان سیتی برود و هواداران این تیم از فرط شادی و جنون مثل سیل به زمین بازی بریزند و تیر دروازه را از جا بکنند و به عنوان یک یادبود تاریخی ارزشمند همراه خود ببرند. صحنه‌ای حیرت‌انگیز و شگفتی‌آور که همزمان از جلوی چشم میلیارد‌ها بیننده در سراسر جهان رژه رفت و یکی از هیجان‌انگیزترین قهرمانی‌های لیگ برتر انگلیس را برای منچستر سیتی به یادگار گذاشت.

امشب سیتی‌زن‌ها بدون خونریزی، قلب همه دنیا را فتح کردند و لذت‌بخش‌ترین جام چند سال اخیر را بالای سر بردند.    

در شب جنون فوتبال، منچستر سیتی قهرمان شد!  

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی