تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

اسکوچیچ «خداداد» را می‌خواهد؟

اسکوچیچ بار‌ها گفته کریم باقری باید در کنار من و در جام جهانی باشد و روی این مسئله تاکید دارد؛ از طرفی پاسپورت و مدارک خداداد عزیزی را برای سفر کانادا گرفته اند، ولی اسکوچیچ هنوز واکنشی به ماجرای حضور او نشان نداده و خیلی‌ها می‌گویند دراگان، تمام تلاشش را برای ماندن باقری انجام می‌دهد.

کد خبر: ۱۳۰۱۲۳
۱۳:۴۷ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۱

اسکوچیچ «خداداد» را می‌خواهد؟

دیدارنیوز: یکی از گزینه‌های جانشینی کریم باقری در تیم ملی خداداد عزیزی است که گفته می‌شود شاید او را در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی ایران ببینیم.

قرارداد دستیاران اسکوچیچ با تیم ملی ایران تمام شده و فدراسیون فوتبال باید با هماهنگی سرمربی کروات تیم ملی این قرارداد‌ها را تمدید کند. کریم باقری هم گفته بود قرارداد ما تمام شده، اما حتما می‌دانید که او دوشغله است و باید از میان پرسپولیس و تیم ملی یکی را انتخاب کند. در همین راستا نام خداداد عزیزی برای جانشینی کریم باقری مطرح شد و شنیدیم خیلی‌ها در فدراسیون با حضور خداداد موافق هستند.

این ستاره اسبق تیم ملی رابطه بسیار خوبی با سردار آزمون، مهدی طارمی و چند بازیکن بزرگ تیم ملی دارد، اما باید دید آیا اسکوچیچ با حضورش روی نیمکت تیم ملی موافقت می‌کند یا نه؟

اسکوچیچ بار‌ها و بار‌ها گفته کریم باقری باید در کنار من و در جام جهانی باشد و روی این مسئله تاکید دارد؛ از طرفی پاسپورت و مدارک خداداد عزیزی را برای سفر کانادا گرفته اند، ولی اسکوچیچ هنوز واکنشی به ماجرای حضور او نشان نداده و خیلی‌ها می‌گویند دراگان، تمام تلاشش را برای ماندن باقری انجام می‌دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی