تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

کمک هزار دلاری کمیته ملی المپیک به پدیده تنیس ایران

مشکات الزهرا صفی، پدیده تنیس ایران که آرزویش قهرمانی در مسابقات معتبر گرنداسلم است، از کمک هزار دلاری کمیته ملی المپیک برای سفرش به فرانسه و شرکت در رولان گاروس خبر داد.

کد خبر: ۱۳۰۰۸۳
۰۹:۲۷ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۱

کمک هزار دلاری کمیته ملی المپیک به پدیده تنیس ایران

دیدارنیوز: پدیده تنیس ایران پس از کسب دو مقام قهرمانی تور جهانی زیر ۱۸ سال، گفت: رئیس کمیته ملی المپیک قول داد هزینه‌های بلیت‌های سفرم به مسابقات گرنداسلم را پرداخت کند.

مشکات الزهرا صفی، اظهار کرد: مسابقه خیلی خوبی بود. در هفته دوم مسابقات چند بازیکن از ترکیه و کشور‌های دیگر اضافه شده بودند که باعث شد مسابقات شور و اشتیاق دیگری گرفته و زنده شود.

وی به کسب دو مقام قهرمانی در بخش انفرادی و دو نفره اشاره کرد و افزود: خدا را شکر توانستم بازی خوبی انجام دهم و در فینال هم ۴ بر یک جلو بودم که با انصراف حریفم قهرمان شدم. در بخش دونفره هم با پارتنر بلژیکی هماهنگ بودیم و بازی خوبی را در کنار هم داشته باشیم و قهرمان شدیم.

تنیس‌باز آتیه‌دار کشورمان درخصوص انصراف حریفش در فینال بخش انفرادی، تصریح کرد: بازی در فینال بخش انفرادی ۴ بر یک به نفع من بود، اما حریفم حالش خوب نبود و انصراف داد.

صفی همچنین از صادر شدن روادید شرکت در مسابقات رولان گاروس فرانسه خبر داد و گفت: روادید شرکت در مسابقات رولان‌ گاروس فرانسه آمده است و باید هماهنگی کار‌های دیگر را انجام دهم. امیدوارم کار‌ها به موقع انجام شود تا بتوانم در مسابقات فرانسه شرکت کنم.

وی افزود: این مسابقات گرنداسلم دوم سال است که از مسابقات مورد علاقه من از دوران کودکی بوده است و انگیزه خوبی برای من و تنیس ایران است که یک بازیکن از ایران در این گرنداسلم بازی می‌کند و آرزویم قهرمانی است.

صفی با بیان اینکه در جدول مقدماتی‌ مسابقات رولان گاروس هستم و بازیکنان خوبی در جدول مقدماتی قرار دارند و امیدوارم با انجام بازی‌های خوب نتایج قابل قبولی کسب کنم، درباره وعده‌های رئیس کمیته ملی المپیک، گفت: آقای صالحی امیری گفتند هزینه بلیت‌هایم را پرداخت می‌کنند که کمک خیلی بزرگی است. همچنین کمک هزینه‌ای دادند تا بتوانم در مسابقات گرنداسلم استفاده کنم و به من گفتند دغدغه‌ای نداشته باشم. من هم امیدوارم این حمایت‌ها بیشتر شود و هزینه بلیت‌ها داده شود تا بتوانم راحت‌تر در مسابقات گرنداسلم حضور پیدا کنم.

تنیس‌باز کشورمان درباره میزان کمک هزینه کمیته ملی المپیک گفت: کمک هزینه کمیته ملی المپیک هزار دلار است که بخشی از هزینه‌هایم را تامین می‌کند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی