تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

گروسی: نشانه‌ای از عدم جدیت ایران در از سرگیری مذاکرات وجود ندارد

گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی معتقد است که نشانه‌ای مبنی بر اینکه ایران برای از سرگیری مذاکرات هسته‌ای «جدیت» ندارد در دست نیست. او همچنین گفت: این نهاد همچنان منتظر «توضیحات قانع‌کننده» ایران درباره برخی فعالیت‌های هسته‌ای تهران است.

کد خبر: ۱۲۹۹۹۶
۰۷:۳۱ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

گروسی:

دیدارنیوز: رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌گوید نشانه‌ای مبنی بر اینکه ایران برای از سرگیری مذاکرات هسته‌ای «جدیت» ندارد در دست نیست.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با این حال تاکید کرد که این نهاد همچنان منتظر «توضیحات قانع‌کننده» ایران درباره برخی فعالیت‌های هسته‌ای تهران است.

ایران چند روز پیش از طرح «ابتکارات و پیشنهاد‌های خاصی» برای احیای برجام خبر داده بود. به گفته سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران این طرح در جریان سفر اخیر انریکه مورا، مذاکره‌کننده ارشد اتحادیه اروپا به تهران با وی در میان گذاشته شد.

وی تاکید کرده بود که تهران در انتظار «تصمیم سیاسی آمریکا» درباره این پیشنهاد‌ها است.

ایران و آمریکا یک سال پیش مذاکرات غیرمستقیم با یکدیگر برای احیای برجام را در وین آغاز کردند. این گفتگو‌ها به دنبال انتخاب ابراهیم رئیسی به ریاست‌جمهوری ایران به مدت چند ماه توقف شد. گفتگو‌های وین در نهایت با هیات مذاکره‌کننده جدید ایران به سرپرستی علی باقری کنی که جانشین عباس عراقچی شده است از سر گرفته شد.

با این حال این مذاکرات از چند ماه پیش بدون اینکه هیچ کدام از طرف‌ها از شکست آن سخن بگویند بار دیگر متوقف شده است. از اختلاف بر سر لغو تحریم‌های آمریکا علیه سپاه پاسداران ایران به عنوان مانع اصلی در راه دستیابی به توافق برای احیای برجام یاد می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی