تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

حمایت فرماندارشهرستان لاهیجان ازمجتمع کشت و صنعت توم بیجار

کد خبر: ۱۲۹۹۹۴
۲۱:۵۵ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

 

فرماندارشهرستان لاهیجان از مجتمع کشت و صنعت توم بیجار روستای کوشال لاهیجان بازدید کرد.آقای براتی فرماندارشهرستان به اتفاق معاون عمرانی فرمانداری و مدیران صمت و جهادکشاورزی از مجتمع کشت و صنعت توم بیجار لاهیجان بازدید بعمل آوردند.

این مجتمع در زمینه های محتلف کشاورزی از جمله بانک نشا برنج؛ تولید ، بوجاری و توزیع بذر گواهی شده هاشمی ، طرح های تحقیقی ترویجی برنج، مکانیزاسیون و خدمات مشاوره‌ای در خصوص کاشت،داشت و برداشت برنج فعالیت دارد.

براتی ضمن تشویق و ترغیب این مجتمع در زمینه فعالیت‌های مختلف کشاورزی تاکید کرد: باید از چنین ظرفیت های کشاورزی برای بهبود وضعیت معیشت و ارتقا دانش کشاورزی استفاده نمود.

فرماندار شهرستان لاهیجان افزود: از این مجتمع حمایت خواهد شد تا بتواند زنجیره تولید خود را کامل نماید که همین امر باعث کاهش هزینه های تمام شده کشاورزی 

می شود .

مجتمع توم بیجار دارای ۲۵ کارگر دائم و ۵۰ کارگر فصلی و همچنین ۵۰ هکتار شالیزار دراختیار خدمات ارزنده ای را به جامعه کشاورزی ارائه می دهد.

 

✍️سیدمحمد جعفرنژاد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی