تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تذکر نماینده مجلس: چرا استیضاح وزیر صمت اعلام وصول نمی‌شود؟

علی بابایی کارنامی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس گفت: چرا استیضاح برخی از وزرا از جمله وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام وصول نمی‌شود.

کد خبر: ۱۲۹۸۷۴
۰۹:۳۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

تذکر نماینده مجلس: چرا استیضاح وزیر صمت اعلام وصول نمی‌شود؟

دیدارنیوز: نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم اعلام وصول استیضاح برخی از وزرا خواستار رسیدگی رئیس مجلس شورای اسلامی به این موضوع شد.

علی بابایی کارنامی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس مجلس بیان کرد: تذکر بنده به ماده ۲۲۱ آیین‌نامه داخلی مجلس در خصوص استیضاح وزرا باز می‌گردد چرا استیضاح برخی از وزرا از جمله وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام وصول نمی‌شود. سه ماه است که استیضاح وزیر صمت تحویل هیات رئیسه شده، اما در هیات رئیسه معطل مانده است.

وی در ادامه اظهار کرد: ماده ۲۲۱ آیین‌نامه بر این موضوع تاکید دارد که درخواست استیضاح زمانی که بیش از ۱۰ امضاء داشته باشد باید بلافاصله در صحن مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شده و مورد رسیدگی قرار گیرد. دلایل ناکارآمدی وزیر صنعت، معدن و تجارت مشخص است، اما چرایی وضعیت موجود باید مشخص شود.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس در بعد نظارتی حق دارد و در بحث گرانی خودرو و اوضاع و احوال اقتصادی نمی‌تواند از حقوق ملت کوتاه بیاید. هیات رئیسه توضیح دهد که چرا استیضاح وزیر صمت (سیدرضا فاطمی امین- وزیر صنعت، معدن و تجارت-) اعلام وصول نمی‌شود. بنده پیگیر حقوق کارگران در دولت هستم و از شما نیز می‌خواهم این موضوع را با جدیت دنبال کنید.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی