تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

قالیباف روز موزه و میراث فرهنگی را تبریک گفت

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: روز موزه و میراث فرهنگی را به همه کسانی که در این مسیر برای معرفی بهتر فرهنگ، سابقه و تاریخ ملت ما تلاش می‌کنند تبریک می‌گوییم.

کد خبر: ۱۲۹۸۷۱
۰۹:۱۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱

قالیباف روز موزه و میراث فرهنگی را تبریک گفت

دیدارنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی فرا رسیدن روز موزه و میراث فرهنگی را تبریک گفت.

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی درگذشت عارف و معلم برجسته اخلاق آیت الله فاطمی‌نیا را به محضر مقام معظم رهبری، ملت ایران و خانواده و تمامی دلبستگان و کسانی که از نزدیک با این عالم انقلابی آشنا بودند، تسلیت گفت.

وی با تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی به فعالان این عرصه بیان کرد: امیدواریم عزیزانی که در این عرصه هستند بیشتر از گذشته توفیق خدمت و اثرگذاری داشته باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی موزه و میراث فرهنگی (۱۸ می؛ ۲۸ اردیبهشت ماه) گفت: این روز را به همه کسانی که در این مسیر برای معرفی بهتر فرهنگ، سابقه و تاریخ ملت ما تلاش می‌کنند تبریک می‌گوییم، و چه آن‌هایی که در کشف و چه آن‌هایی که در معرفی این‌ها تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنیم، مخصوصا به همکاران خودمان در فراکسیون موزه‌ها و میراث فرهنگی این روز را تبریک می‌گویم.

قالیباف در پایان درگذشت عبدالله سامری نماینده خرمشهر در دوره‌های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی که از جانبازان جنگ تحمیلی بود را نیز به خانواده داغدار وی و مردم خرمشهر تسلیت گفت.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی