تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
گزارش تصویری

حضور پر رنگ کارخانجات مخابراتی ایران در دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش

گزارش عکس حضور مدیرعامل و دیگر مسئولان و متخصصان شرکت کارخانجات مخابرات ایران (ITMC) در دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش

کد خبر: ۱۲۹۷۷۲
۱۷:۵۴ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱

حضور پر رنگ کارخانجات مخابرات ایران در دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش

 

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: شرکت کارخانجات مخابراتی ایران به عنوان بزرگترین شرکت دانش بیان ایران و سازنده محصولات مختلف مخابراتی و الکترونیکی، برای ارائه خدمات و آخرین دستاوردهای خود در دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات که در جزیره زیبای کیش برگزار شد، حضور یافت.

غرفه کارخانجات مخابرات ایران در میان حدود 118 غرفه دیگر یکی از موفق‌ترین و پر بازدیدترین غرفه‌ها بود.

دکتر روح‌الله نصیری مدیرعامل، دکتر صادق خانی علی‌اکبری مشاور عالی مدیر عامل، رئیس هیات مدیره، معاونان و مسئولان بخش‌ها مختلف این شرکت، از 19 اردیبهشت تا بیست و سوم اردیبهشت در نمایشگاه و غرفه مربوطه حضور داشته و موفق شدند با چندین شرکت داخلی و خارجی تفاهم نامه همکاری امضا کنند.

ابوالحسن فیروز آبادی رئیس شورای عالی فضای مجازی و همچنین معاون وزیر صنعت و معدن و تعدادی از مسئولان اجرایی کشور و نمایندگان شرکت‌های دانش بنیان داخلی و خارجی از غرفه شرکت کارخانجات مخابراتی ایران بازدید و در جریان آخرین تلاش‌ها و دستاوردهای این شرکت قرار گرفتند.

گزارش عکس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی