تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

پیام رئیسی به رئیس جدید امارات: امیدوارم شاهد گسترش روابط باشیم

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در پیام تبریک خود به شیخ محمد بن زاید آل نهیان به عنوان رئیس جدید دولت امارات، نوشت:امیدوارم سنگ بنای توسعه و پیشرفت روابط دو کشور که در زمان رئیس فقید این کشور بنیان نهاده شد، در راستای منافع دو کشور گسترش روزافزون یابد.

کد خبر: ۱۲۹۷۵۸
۱۴:۲۹ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱

پیام رئیسی به رئیس جدید امارات: امیدوارم شاهد گسترش روابط باشیم

دیدارنیوز: رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتخاب شیخ محمد بن زاید آل نهیان به عنوان رئیس جدید دولت امارات متحده عربی ابراز امیدواری کرد که سنگ بنای توسعه و پیشرفت روابط دو کشور که در زمان رئیس فقید این کشور بنیان نهاده شد، در راستای منافع دو کشور گسترش روزافزون یابد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در این پیام اظهار امیدواری کرده است که سنگ بنای توسعه و پیشرفت روابط دو کشور جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی که در زمان مرحوم شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان رئیس فقید این کشور بنیان نهاده شد، در دوره ریاست ایشان نیز با حکمت و درایت و در راستای منافع دو کشور، گسترش یافته و با همکاری دو طرف شاهد تعمیق روزافزون روابط فی‌مابین در تمامی زمینه‌ها باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی