تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

کاهش محبوبیت بایدن؛ ۵۶ درصد مردم آمریکا راضی نیستند

بر اساس نظرسنجی شبکه ان‌بی‌سی آمریکا، میزان رضایت مردم آمریکا از عملکرد بایدن کاهش یافته و در حال حاضر ۵۶ درصد مردم از عملکرد بایدن راضی نیستند. ۱۶ درصد شهروندان، از شرایط مالی موجود در جامعه کاملا ناراضی هستند و تنها ۴۱ درصد تا حدی از این شرایط راضی هستند.

کد خبر: ۱۲۹۷۵۰
۱۳:۳۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱

کاهش محبوبیت بایدن؛ ۵۶ درصد مردم آمریکا راضی نیستند

دیدارنیوز: نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد ۵۶ درصد مردم آمریکا از عملکرد بایدن رضایت ندارند.

براساس نتایج تحقیقات جدید که توسط شبکه ان‌بی‌سی انجام شده، حاکی از آن است که میزان رضایت مردم آمریکا از عملکرد بایدن کاهش یافته و در حال حاضر ۵۶ درصد مردم از عملکرد بایدن راضی نیستند.

براساس این تحقیق، تنها ۳۷ درصد از آمریکایی‌ها از اقدامات بایدن رضایت دارند و بیشتر آمریکایی‌ها بایدن را به دلیل ایجاد تورم افسارگسیخته، و ناامنی‌های مرزی و اقتصادی در دوران ریاست جمهوری اش، مقصر می‌دانند.

این در حالی است که براساس نظرسنجی واشنگتن پست که ابتدای ماه جاری صورت گرفته بود، ۴۲ درصد آمریکایی‌ها از عملکرد بایدن راضی بودند در حالیکه این رقم در حال حاضر ۵ درصد کاهش یافته است.

علاوه بر این، ۵۹ درصد شهروندان آمریکا، از عملکرد بایدن در مقابله با کرونا راضی بوده اند، اما تنها ۳۳ درصد از عملکرد اقتصادی بایدن و ۲۳ درصد از عملکرد او در مقابله با تورم و هزینه‌های زندگی رضایت داشته اند.

همچنین، ۱۶ درصد شهروندان، از شرایط مالی موجود در جامعه کاملا ناراضی هستند و تنها ۴۱ درصد تا حدی از این شرایط راضی هستند.

این در حالی است که صندوق بین‌المللی پول از جهش ۵ برابری نرخ تورم آمریکا در سال ۲۰۲۱ خبر داد و اعلام کرد این کشور در جدول رده‌بندی جهانی نرخ تورم طی این سال ۵۱ پله بالا آمده است.

در حالی که آمریکا در رده‌بندی جهانی نرخ تورم در سال ۲۰۲۰ رتبه ۱۰۴ در میان ۱۹۳ کشور را به خود اختصاص داده بود در سال ۲۰۲۱ افزایش تورم سبب شد این کشور رتبه ۵۳ کشور‌های جهان از لحاظ تورم بالا را به دست بگیرد.

آمریکا رکورددار نرخ تورم در میان کشور‌های صنعتی جهان طی این سال بوده است.

کشور‌های صنعتی دیگر نیز وضعیتی مشابه آمریکا در رده‌بندی جهانی تورم طی سال ۲۰۲۱ داشته‌اند. برای مثال آلمان که در سال ۲۰۲۰ رتبه ۱۶۱ را به خود اختصاص داده بود در سال ۲۰۲۱ با تورم ۵.۷ درصدی در رتبه ۸۳ قرار گرفته است.

انگلیس با تورم ۵.۴ درصدی رتبه ۹۴ را در رده‌بندی جهانی تورم طی سال ۲۰۲۱ و فرانسه با تورم ۳.۳ درصدی رتبه ۱۳۹ را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی