تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.

عنابستانی: آقای رئیسی، مواظب عواملی که در اتاق عمل کنارتان هستند باشید!

علی اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار در مجلس در تذکری به رئیس جمهور گفت: آقای رئیسی مواظب عواملی که در اتاق عمل کنار شما هستند باشید. خیلی از این افراد نفوذی‌های گذشته هستند. آقای رئیس جمهور خیلی مراقب مردم باشید!

کد خبر: ۱۲۹۶۵۴
۱۲:۳۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

عنابستانی: آقای رئیسی، مواظب عواملی که در اتاق عمل کنارتان هستند باشید!

دیدارنیوز: نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در بحث جراحی اقتصادی به رئیس جمهور اطمینان داریم، اما باید مراقب افرادی که ایشان را همراهی می‌کنند بود.

علی اصغر عنابستانی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: برای انجام جراحی اقتصادی به رئیس جمهور اطمینان داریم، اما آقای رئیس جمهور مواظب عواملی که در اتاق عمل کنار شما هستند باشید. خیلی از این افراد نفوذی‌های گذشته هستند. آقای رئیس جمهور خیلی مراقب مردم باشید.

وی در تذکری دیگر اظهار کرد: راه آهن سبزوار بیش از ۹۰ درصد پیشرفت داشته است. چرا مورد بی مهری قرار گرفته است؟ اعتبار تکمیل راه آهن باید جزو مصوبات سفر رئیس جمهور باشد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی سبزوار یک سال است که منتظر یک جلسه اداری است. مردم خراسان انتظار تاسیس خراسان غربی را دارند. مردم انتظار دارند حقوق تضییع شده آن‌ها احیاء گردد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی