تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ قطر خواستار کاهش تنش‌ها شد/ نگرانی گروسی از درگیری تهران و تل‌آویو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ قطر خواستار کاهش تنش‌ها شد/ نگرانی گروسی از درگیری تهران و تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

جزئیات قرارداد ۱۰۰ میلیون یورویی متروی تهران

مهدی شایسته اصل، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو درباره قرارداد ۱۰۰ میلیون یورویی خرید تجهیزات و قطعات مترو توضیحاتی ارایه کرد. او گفت: بر اساس نوع قطعه، ثبت سفارش و زمان ساخت، یک بازه زمانی برای تحویل وجود دارد که حدودا بین دو تا هشت ماه زمان لازم است.

کد خبر: ۱۲۹۶۱۴
۰۷:۵۴ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱

جزئیات قرارداد ۱۰۰ میلیون یورویی متروی تهران

دیدارنیوز: مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو جزئیات قرارداد ۱۰۰ میلیون یورویی خرید تجهیزات و قطعات مترو را تشریح کرد.

مهدی شایسته اصل، در مورد سرانجام خرید قطعات و تجهیزات مورد نیاز مترو، گفت: قرارداد ۱۰۰ میلیون یورویی با فاینانس خارجی نهایی شده است و بعد از انعقاد قرارداد می‌توانیم نسبت به خرید تجهیزات و قطعات مترو که ۸۰۰۰ میلیارد ریال نیاز دارد اقدام کنیم که کارن‌هایی شده است.

وی با بیان اینکه شرکت شهر آتیه بانک شهر لیست تجهیزات مورد نیاز ما را دریافت کرده و در حال بررسی خرید تجهیزات است، افزود: دقت داشته باشید که بر اساس نوع قطعه، ثبت سفارش و زمان ساخت، یک بازه زمانی برای تحویل وجود دارد که حدودا بین دو تا هشت ماه زمان لازم است.

شایسته اصل با بیان اینکه بر اساس این قرارداد ۱۰۰ میلیون یورویی، با شرکت واگن سازی نیز در راستای تعمیر و ارتقاء قطار‌های دی سی و اورهال قطار‌ها اقدام خواهیم کرد، ادامه داد: علاوه بر اورهال قطار‌ها موضوع ارتقاء سیستم آن‌ها نیز مطرح است. به گونه‌ای که اگر این قطار‌ها اورهال شوند برخی از آن‌ها قابلیت آن را پیدا می‌کنند که تا ۲۰ سال دیگر در ناوگان خدمات رسانی کنند.

وی با تاکید بر اینکه این اقدامات کار‌های عقب مانده‌ای بود که به این دوره مدیریت شهری رسید، گفت: خوشبختانه با حمایت ویژه شهردار تهران، معاونین شهردار و اعضای شورای شهر شاهد انسجام و اتحاد برای کمک به سیستم مترو که حمل و نقل پاک است و روزانه یک و نیم تا دو میلیون سفر در آن انجام می‌شود، ایجاد شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی