تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

پرسپولیس ۱ - سپاهان ۲؛ سیر از جام در سیرجان!

آخرین بازی هفته بیست و هفتم بین پرسپولیس و سپاهان در سیرجان با برد اصفهانی‌ها همراه شد تا عملا پرسپولیس امیدهایش را برای قهرمانی از دست بدهد و ناکام بماند.

کد خبر: ۱۲۹۶۰۹
۲۲:۱۸ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱

پرسپولیس - سپاهان

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: در دیدار پایانی هفته بیست و هفتم لیگ برتر پرسپولیس، هزار کیلومتر دورتر از تهران و در شهر سیرجان از سپاهان میزبانی می‌کند. این بازی در زمین بی‌طرف و بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

دو تیم‌ پرسپولیس و سپاهان که در رده دوم و سوم‌ جدول قرار گرفته‌اند چیزی برای از دست دادن ندارند و تنها پیروزی در این مسابقه می‌تواند هواداران‌شان را راضی کند. نویدکیا این مسابقه را برای سپاهان مهم‌تر دانسته و برای رسیدن به رده دوم جدول در هفته‌های باقی‌مانده تلاش می‌کند. از سوی دیگر پرسپولیس که نمی‌خواهد فاصله‌اش با استقلال صدرنشین بیش از شش امتیاز شود برای پیروزی به میدان رفته است.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، علی نعمتی، سیدجلال حسینی، علی شجاعی، رامین رضاییان، کمال کامیابی‌نیا، میلاد‌ سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان، امید عالیشاه و شرزود تمیروف

ترکیب سپاهان: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، شهریار مغانلو و سجاد شهباززاده

تیم داوری: بیژن حیدری، محمدرضا ابوالفضلی و علیرضا ایلدروم

 

دقایق حساس:

دقیقه ۱۵: جلال علی‌محمدی اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه ۱۹: پرسپولیس با خوش شانسی در این صحنه دروازه‌اش باز نشد. حرکت سریع سپاهانی‌ها از سمت راست باعث شد شوت مهاجم این تیم به تیرک بخورد و در ادامه آفساید مغانلو اعلام شد.

دقیقه ۲۷: فرصت خوب برای سپاهان به دست آمد که شوت حسینی بلوکه شد و در ادامه ضدحمله پرسپولیس شکل گرفت و شوت از راه دور تمیروف به بیرون رفت.

گل اول سپاهان: در دقیقه 36 حمله سپاهان از سمت چپ با ارسال توپ داخل محوطه جریمه پرسپولیس همراه شد و شوت سرضرب نژاد مهدی دروازه لک را باز کرد. 

دقیقه ۴۱: یک فرصت مناسب نصیب مغانلو شد که این بار لک توپ را راهی کرنر کرد.

نیمه دوم

گل دوم سپاهان: در دقیقه 48 سانتر بلند سروش رفیعی از روی ضربه ایستگاهی با اشتباه عجیب و غریب حامد لک در توپگیری و اثرگذاری سجاد شهباززاده وارد دروازه پرسپولیس شد.

دقیقه ۵۴: شوت از راه دور سرلک در چارچوب نبود و از کنار دروازه مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه ۵۶: ضربه سر علیرضا ابراهیمی تیرک دروازه سپاهان را به لرزه درآورد و به کرنر رفت.

دقیقه ۶۴: شوت رضاییان از روی ضربه ایستگاهی در اختیار مظاهری قرار گرفت؛ رامین در این صحنه به جایی شوت زد که دروازه‌بان سپاهان جایگیری کرده بود.

دقیقه 72: ضدحمله سریع سپاهان می رفت که دروازه پرسپولیس را برای سومین بار باز کند اما اشتباه پی در پی شهباززاده و اسماعیلی فر موجب شد توپ به بیرون برود.

دقیقه ۷۸: حرکت سیامک نعمتی از سمت راست با پاس در عرض او همراه شد اما کسی نبود که از این توپ استفاده کند.

گل اول پرسپولیس: در دقیقه 82 روی یک ارسال عمقی، ضربه سر علی نعمتی منجر به گل اول پرسپولیس شد تا تلاش سرخ‌ها برای جبران نتیجه افزون شود.

با وجود حملات پرسپولیس در دقایق پایانی، تغییری در نتیجه پیش نیامد و سپاهان بازی را برد تا پرسپولیس از قهرمانی ناامید شود و در سیرجان، سیر از جام ششم شود! 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی