تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

مسترز رم؛ صعود جوکوویچ در شب انتقام یک کانادایی از نادال

رقابت‌های تنیس مسترز رم در ایتالیا با پیروزی آسان نواک جوکوویچ برابر استنیسلاس واورینکا سوئیسی و شکست رافائل نادال مرد پرافتخار دنیای تنیس و مدافع عنوان قهرمانی توسط دنیس شاپووالوف کانادایی پیگیری شد.

کد خبر: ۱۲۹۴۷۸
۰۸:۴۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱

مسترز رم؛ صعود جوکوویچ در شب انتقام یک کانادایی از نادال

دیدارنیوز: نواک جوکوویج مرد شماره یک تنیس جهان در دو ست پیاپی بر استن واورینکا غلبه کرد و راهی مرحله ۱/۴ نهایی مسترز رم شد.

به نقل از تنیسفا، صربیناتور (لقب جوکوویچ) در این دیدار کار دشواری مقابل حریف سوئیسی خود نداشت و در ۲ ست متوالی با نتایج ۶-۲ و ۶-۲ به پیروزی رسید تا برای شانزدهمین بار در جمع ۸ بازیکن برتر مسترز رم قرار بگیرد.

قهرمان پنج دوره رقابت‌ها که برای ۸۹ـمین بار راهی ۱/۴ نهایی مسترز‌های ۱۰۰۰ امتیازی شد، برای تثبیت صدرنشینی خود تا مسابقات رولان گروس باید امروز برابر فلیکس اوژه‌الیاسیم به میدان برود.

حذف نادال از مسترز رم

رافائل نادال به رغم پیروزی ۶-۱ در ست نخست برابر دنیس شاپووالوف، در دو ست بعدی با نتایج ۷-۵ و ۶-۲ مغلوب حریف کانادایی خود شد و از صعود به دور یک‌چهارم پایانی مسترز رم باز ماند. نادال پیش از این، در مسابقات رم فصل پیش و اوپن استرالیای امسال حریف خود را شکست داده بود.

مسترز رم؛ صعود جوکوویچ در شب انتقام یک کانادایی از نادال

شاپووالوف در مرحله بعدی به مصاف کسپر رود نروژی خواهد رفت.

نادال که در مسابقه با شاپووالوف از ناحیه پا احساس ناراحتی می‌کرد بعد از شکست برابر حریف کانادایی خود گفت: «مصدوم نیستم. من بازیکنی هستم که با مصدومیت زندگی می‌کنم، همین؛ صادقانه بگویم هر روز من سخت است... البته گاهی قبول کردن این موضوع برایم دشوار است.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی