تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
خوزستان روز به روز شاهد بی‌توجهی بیشتر می‌شود

تذکر نماینده مجلس به رئیسی؛ مردمی بودن فقط به شعار نیست

سیدلفته احمدنژاد، نماینده مردم خرمشهر در مجلس با اشاره به اینکه خوزستان روز به روز شاهد بی‌توجهی بیشتر می‌شود، در تذکری به رئیس جمهور گفت: مردمی بودن فقط به شعار نیست و باید در عمل حفظ شود. سفره مردم متاسفانه روز به روز کوچکتر می‌شود و تورم و گرانی آن‌ها را مستاصل کرده است.

کد خبر: ۱۲۹۴۳۱
۱۴:۳۹ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

تذکر نماینده مجلس به رئیسی؛ مردمی بودن فقط به شعار نیست

دیدارنیوز: نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: مردمی بودن فقط به شعار نیست و باید در عمل حفظ شود، می‌طلبد رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم تدبیر کند.

سیدلفته احمدنژاد در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور با بیان اینکه آیا مردمی بودن فقط به شعار است و یا باید در عمل مردمی بودن حفظ شود، گفت: اینکه فقط بین مردم باشیم و نتوانیم کاری برای آن‌ها کنیم درست و خوشایند نیست؛ سفره مردم متاسفانه روز به روز کوچکتر می‌شود و تورم و گرانی آن‌ها را مستاصل کرده است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم در تمامی زمینه‌ها پای نظام بوده و هستند، می‌طلبد تدبیری برای گرانی‌ها و تورم افسارگسیخته کنید که امید مردم به ناامیدی تبدیل نشود.

وی ادامه داد: استان خوزستان تمامی توان خود را برای حمایت از دولت مردمی گذاشت، اما متاسفانه روز به روز شاهد بی توجهی بیشتر می‌شود، از یک سو گرانی و امرار معاش مردم بسیار سخت شده و از سویی ریزگرد‌ها به عنوان مهمان ناخوانده ریه‌های مردم را نابود کرده، آیا وقت آن نرسیده است که فکر اساسی برای حل این معضل شود؛ خوزستانی که اکثر ثروت‌های کشور مانند نفت، گاز، بنادر، گمرکات و مرز‌ها را دارد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی