تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

سفر یک روزه امیر قطر به تهران

امیر قطر فردا در راس یک هیئت بلندپایه سیاسی-اقتصادی به دعوت رسمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، به تهران سفر می‌کند. استقبال رسمی، گفت‌وگوی دوجانبه روسا و رایزنی هیئت‌های عالی دو کشور از برنامه‌های این سفر یک روزه است.

کد خبر: ۱۲۹۴۱۹
۱۳:۵۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

سفر یک روزه امیر قطر به تهران

دیدارنیوز: شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر فردا در راس یک هیئت بلندپایه سیاسی-اقتصادی به دعوت رسمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، به تهران سفر می‌کند.

استقبال رسمی، گفت‌وگوی دوجانبه روسا و رایزنی هیئت‌های عالی دو کشور و مصاحبه مطبوعاتی رئیس جمهوری اسلامی ایران و امیرقطر از برنامه‌های این سفر یک روزه است.

گفتنی است رئیسی دوم اسفند ۱۴۰۰ به دعوت رسمی امیر قطر و نیز به منظور شرکت در اجلاس سران کشور‌های صادرکننده گاز به دوحه سفر کرد که در جریان آن سفر ۱۴ سند همکاری بین ایران و قطر به امضا مقامات ۲ کشور رسید.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی