تیتر امروز

ساعات سرنوشت‌ساز برای ایران/ تصمیم بزرگ ایران؛ جنگ يا صلح/ دستیابی به اطلاعات محرمانه اسرائیل
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

ساعات سرنوشت‌ساز برای ایران/ تصمیم بزرگ ایران؛ جنگ يا صلح/ دستیابی به اطلاعات محرمانه اسرائیل

این صد و نوزدهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
عباس یاری، منتقد سینمایی: مستند ریحانه، راوی و گویای چندگانگی و ریاکاری آدم‌هاست
گزارش خبرنگار دیدار از اکران خصوصی یک مستند

عباس یاری، منتقد سینمایی: مستند ریحانه، راوی و گویای چندگانگی و ریاکاری آدم‌هاست

مسعود پیوسته، خبرنگار دیدارنیوز درباره اکران خصوصی مستند «ریحانه» و نقد و بررسی آن در حضور اهالی سینما و فرهنگ و رسانه گزارشی تهیه کرده که در ادامه می‌خوانید.
دلفی: درد امروز ما، جدای از درد فلسطین مسئله خودمان است/ اتفاق خاصی نیفتد، باید تا چند روز آینده شاهد بازگشت تحریم‌های وحشتناک هسته‌ای سازمان ملل باشیم/ اینکه ما فقط تاکید کنیم که به دنبال بمب نیستیم، کافی نیست
بررسی ابعاد سخنرانی پزشکیان در نیویورک در گفتگوی دیدارنیوز با سفیر پیشین ایران در فرانسه

دلفی: درد امروز ما، جدای از درد فلسطین مسئله خودمان است/ اتفاق خاصی نیفتد، باید تا چند روز آینده شاهد بازگشت تحریم‌های وحشتناک هسته‌ای سازمان ملل باشیم/ اینکه ما فقط تاکید کنیم که به دنبال بمب نیستیم، کافی نیست

این که ما، موضوعی با این درجه اهمیت-یعنی، تکلیف‌مان را آژانس-را در سایه باقی مسائل فراموش کرده و فقط به تشریح بدفهمی‌ها و مواضع خصمانه اروپا، آمریکا و اسرائیل علیه کشورمان بپردازیم، فضا را به...
کد خبر: ۱۲۹۴۱

ویدئو/ پایان ساخت طولانی‌ترین پل دریایی جهان در چین

۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
هزینه ساخت این پل ۵۵ کیلومتری ۲۰ میلیارد دلار آمریکا بوده و ساخت آن از سال ۲۰۰۹ میلادی آغاز شده است.ساختار بتنی آن بگونه‌ای است که می‌تواند در مقابل وزش بادهایی با سرعت ۳۴۰ کیلومتر در ساعت مقاومت کند. علاوه بر آن، تونلی با مسافت ۶.۷ کیلومتر میان دو جزیرۀ مصنوعی این منطقه ساخته شده تا به این ترتیب مانعی در رفت و آمد کشتی‌ها رو روی آب بوجود نیاید.این پل روز سه‌شنبه طی مراسمی با حضور شی جین پینگ، رئیس جمهوری چین افتتاح خواهد شد.با ساخت این پل علاوه بر اتصال مراکز توسعۀ فناوری‌های نوین در یازده شهر چین که با درۀ سیلیکون آمریکا رقابت می‌کنند، مراکز جذب گردشگر در دو سرزمین نیز به یکدیگر وصل می‌شوند.رفت و آمدها روی این پل عمدتا بوسیله اتوبوس انجام خواهد شد و خودروهای شخصی برای عبور از آن، نیاز به مجوز ویژه دارند.

منبع: انتخاب
ارسال نظرات