تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
آخرین تغییرات در مدیریت شبکه‌های تلویزیون

عامل حذف برنامه ۹۰ و فردوسی‌پور ماندنی شد!

با وجود تغییرات در مدیریت چند شبکه‌ تلویزیونی، در شبکه ۳ سیما به ریاست علی فروغی تغییری ایجاد نشد؛ بنابراین مدیری که در حذف برنامه ۹۰ و پایان کار عادل فردوسی پور در این شبکه، نقشی ویژه داشت در سمت خود ماندنی شد.

کد خبر: ۱۲۹۳۸۶
۱۱:۳۴ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

عامل حذف برنامه ۹۰ و فردوسی‌پور ماندنی شد!

دیدارنیوز: معاون سیما در احکامی جداگانه مدیران جدید شش شبکه تلویزیونی؛ شبکه یک، دو، چهار، آموزش، قرآن و امید را منصوب کرد.

روابط‌عمومی سازمان صداوسیما اعلام کرد: محسن برمهانی معاون سیما، در احکامی جداگانه میثم مرادی بینا باج را به عنوان مدیر شبکه یک، حامد بامروت‌نژاد را به عنوان مدیر شبکه دو، حسین شاه‌مرادی را به عنوان مدیر شبکه چهار، علی عبدالعالی را به عنوان مدیر شبکه آموزش، محمدحسین کشکولی را به عنوان مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و محمدصادق باطنی را به عنوان مدیر شبکه امید منصوب کرد.

به این ترتیب در شبکه ۳ سیما به ریاست علی فروغی تغییری ایجاد نشد؛ بنابراین مدیری که در حذف برنامه ۹۰ و پایان کار عادل فردوسی پور در این شبکه، نقشی ویژه داشت در سمت خود ماندنی شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی