تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

قطع همکاری نساجی با الهامی؛ رفتار بی‌سابقه سرمربی در رختکن!

باشگاه نساجی مازندران دو هفته پس از قهرمانی این تیم در جام حذفی از قطع همکاری با ساکت الهامی سرمربی مازنی‌ها خبر داد. در بیانیه این باشگاه به رفتار بی‌سابقه الهامی در رختکن پس از شکست برابر مس رفسنجان اشاره شده است.

کد خبر: ۱۲۹۳۴۳
۰۸:۰۱ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱

قطع همکاری نساجی با الهامی؛ رفتار بی‌سابقه سرمربی در رختکن!

دیدارنیوز: باشگاه نساجی مازندران اعلام کرد سرمربی این تیم از سمت خود برکنار شده است.

به نقل از سایت باشگاه نساجی مازندران، به اطلاع هواداران فهیم نساجی می‌رساند هیئت مدیره باشگاه ضمن احترام به بیش از یکسال همکاری نزدیک با آقای ساکت الهامی به مرحله قطع همکاری با ایشان رسیده است.

در این مدت باشگاه تلاش کرد نهایت همکاری با آقای الهامی را بعمل آورده و تا حد امکان به وظیفه خود در قبال وی جامه عمل ببخشد، اما بنا به دلایلی که باشگاه ترجیح می‌دهد از ذکر جزئیات آن‌ها خودداری کند، زمان جدایی از ایشان فرا رسیده است.

در این باره تا این حد بسنده می‌کنیم که مشارالیه پس از دیدار روز گذشته مقابل مس و شکست در این مسابقه در رختکن اقدام به رفتاری نموده‌اند که هرگز در تاریخ باشگاه سابقه نداشته است.

مسائلی که ذکر مجدد آن‌ها مایه وهن باشگاه بزرگ نساجی و هواداران بی‌نظیر آن است؛ بنابراین ضمن تشکر از آقای الهامی، خداحافظی چندباره ایشان با بازیکنان و خودداری از برگزاری و برنامه‌ریزی جلسه تمرینی را به منزله استعفای وی قلمداد کرده و با ایشان قطع همکاری می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی