تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

۸۵درصد زائران حج ۱۴۰۱ در سامانه رزرو سازمان حج و زیارت نام نویسی کردند

مدیر کل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت گفت: ۸۵/۱۴ زائران واجد شرایط اعزامی به سرزمین وحی برای انجام مناسک حج تمتع ۱۴۰۱ در سامانه رزرو سازمان حج و زیارت نام نویسی و پرونده‌های خود را تکمیل کردند.

کد خبر: ۱۲۹۳۱۱
۱۴:۲۷ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

۸۵درصد زائران حج ۱۴۰۱ در سامانه رزرو سازمان حج و زیارت نام نویسی کردند

دیدارنیوز ـ وحید اسکندری با تاکید بر اینکه زائران واجد شرایط اعزام به حج تمتع ۱۴۰۱ تا روز شنبه آینده ۱۴۰۱/۰۲/۲۴ مصادف با ۱۳ شوال فرصت دارند نسبت به تکمیل پرونده‌های خود در سامانه رزرو سازمان حج و زیارت اقدام کنند، اظهار داشت: در غیر این صورت براساس برنامه‌های از پیش طراحی شده از اولویت‌های بعدی زائران واجد شرایط ثبت نام به عمل خواهد آمد.

وی تصریح کرد: براساس آمار و اطلاعات موجود تاکنون ۲۹۸۶۶ نفر از زائران واجد شرایط اعزام به مناسک حج تمتع ۱۴۰۱ در سامانه رزرو این سازمان نام نویسی و نسبت به تکمیل پرونده‌های خود اقدام کرده اند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه بقیه متقاضیان واجد شرایط سعی کنند کار‌های نام نویسی و تکمیل پرونده‌های خود را به روز‌های باقی مانده تا شنبه آینده موکول نکنند، افزود: بر همین اساس فرایند ثبت نام متقاضیان حج تمتع ۱۴۰۱ در کاروان ها، از روز ۱۸ اردیبهشت ماه آغاز شد که در ساعات ابتدایی و تا عصر نخستین روز حدود ۲۲ هزار نفر در سامانه tamatoreserve.haj.ir بیش از ۶۰ درصد در کاروان‌ها نام نویسی کردند.

علاقه‌مندان و زائران حج تمتع آخرین اخبار خود را از سامانه سازمان حج پیگیری کنند

فقط متقاضیان ثبت نامی‌های کاروان‌های حج سال ۱۳۹۹ که وجوه مربوطه را پرداخت کرده و تاکنون انصراف نداده‌اند و مشمول اعزام بنابر شرایط تعیین شده ذیل می‌باشند، به سامانه مذکور مراجعه کنند و سایر عزیزان اخبار را از سایت سازمان حج و زیارت پیگیری و از مراجعه بی دلیل به سامانه رزرو پرهیز کنند.

متقاضیان بالای ۶۵ سال امسال به حج تمتع اعزام نخواهند شد

دارا بودن سن زیر ۶۵ سال، تزریق حداقل سه دوز واکسیناسیون و در اختیار داشتن فیش حج تا تاریخ ۲۲ خرداد ماه ۸۶ که در سال ۹۹ ثبت نام کرده باشد، از الزامات ثبت نام کنندگان است.

با توجه به کاهش پذیرش زائران حج از سوی عربستان با هدف جلوگیری و گسترش بیماری کرونا، امسال در موسم حج تمتع ۳۹ هزار و ۶۴۰ نفر از حجاج کشورمان به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

منبع: ایرنا
برچسب ها: حج و زیارت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی