تیتر امروز

«ال‌پی‌جی؛ فرصت یا تهدید؟ دو روایت متضاد از یک تصمیم ملی»
در مناظره دیدار اقتصادی مطرح شد:

«ال‌پی‌جی؛ فرصت یا تهدید؟ دو روایت متضاد از یک تصمیم ملی»

در مناظره جدید دیدار اقتصادی، مجید شفیع‌پور، مدرس دانشگاه تهران و منتقد ورود LPG به سبد سوخت، و احمدرضا غلامی، نایب رییس هیات مدیره انجمن صنفی گاز مایع ایران به عنوان موافق و حمید یزدانیان به...
ستاره حجتی: ۱۵ سال است که زنگ خطر در حوزه آب به صدا درآمده، اما کسی نشنید/ مدیریت بحران آب هزینه اقتصادی اجتماعی دارد/ خودکفایی کشاورزی برای ایران اشتباه بود
گفت و گوی دیدار با یک کارشناس حوزه آب:

ستاره حجتی: ۱۵ سال است که زنگ خطر در حوزه آب به صدا درآمده، اما کسی نشنید/ مدیریت بحران آب هزینه اقتصادی اجتماعی دارد/ خودکفایی کشاورزی برای ایران اشتباه بود

شرایط بحرانی آب در کشور دیدارنیوز را برآن داشت تا در سلسله گفت و گوهایی این موضوع مهم را به بحث و بررسی بنشینیم و راهکارهای متخصصان و کارشناسان را مطرح کنیم.
مهدی پازوکی: با وجود پژوهشکده شورای نگهبان، سازمان برنامه را تعطیل کنید!/ ما انقلاب کردیم عقلانیت حاکم شود نه رانت خواری/ تندرو‌ها بحران می‌سازند، بحران را مدیریت می‌کنند/ شریعتمداری در ویلای دماوند می‌نشیند، مردم هزینه‌اش را می‌دهند
گفت‌وگوی دیدار در سومین ویژه برنامه «میدان پاستور» با یک اقتصاددان

مهدی پازوکی: با وجود پژوهشکده شورای نگهبان، سازمان برنامه را تعطیل کنید!/ ما انقلاب کردیم عقلانیت حاکم شود نه رانت خواری/ تندرو‌ها بحران می‌سازند، بحران را مدیریت می‌کنند/ شریعتمداری در ویلای دماوند می‌نشیند، مردم هزینه‌اش را می‌دهند

در سومین برنامه از سری برنامه «میدان پاستور» مهدی پازوکی اقتصاددان و استاد دانشگاه مهمان ما بود. او معتقد است: متخصصان و صاحب نظران هر حرفی می‌زنند تندرو‌ها واکنش نشان می‌دهند، به دلیل اینکه...
کد خبر: ۱۲۹۲۹

اینفوگرافیک/ کدام کشورها ارزشمندترین برندها را دارند؟

۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
مؤسسه «برند فایننس» مؤسسه‌ای مستقل است که در زمینه مشاوره به سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر در جهت بالا بردن ارزش آن‌ها با راهکارهای مدیریتی کمک می‌کند. طبق تازه‌ترین آمار این مؤسسه، کشورهایی که ارزشمندترین برندها را در اختیار دارند، معرفی شده است. آمریکا با ارزش برند حدود ۲۶ تریلیون دلار در رتبه نخست و کشورهای چین و آلمان به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. برند ایرانی در این رتبه‌بندی با پنج پله نزول نسبت به سال ۲۰۱۷ و با ارزش ۲۳۴ میلیارد دلار در رتبه چهل و چهارم جهان قرار گرفته است.
 
اینفوگرافیک/ کدام کشورها ارزشمندترین برندها را دارند؟
 

گرافیک: پدرام آقائی



منبع: ایسنا
ارسال نظرات