تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
العربی‌الجدید خبر داد

پس از سفر امیر قطر به تهران، رئیسی به عمان و امارات می‌رود

یک رسانه عربی خبر داد که پس از سفر امیر قطر به تهران، ابراهیم رئیسی به عمان و امارات متحده عربی سفر خواهد کرد. پس از سفر ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری ایران به دوحه در ماه فوریه، قرار است تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر به زودی به تهران سفر کند.

کد خبر: ۱۲۹۲۸۹
۱۲:۳۰ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱

العربی الجدید: امیر قطر، پنجشنبه در تهران/ رئیسی به عمان و امارات می‌رود

دیدارنیوز: منابع مطلع خبر دادند که پس از سفر امیر قطر به تهران، ابراهیم رئیسی به عمان و امارات متحده عربی سفر خواهد کرد.

به نقل از میدل ایست نیوز، تحولات دیپلماتیک در روابط بین ایران با کشور‌های همجوارش به خصوص کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس رخ داده؛ از یک سو مذاکرات ایران و عربستان وارد مرحله جدیدی شده و احتمال دیدار وزرای امور خارجه دو کشور وجود دارد؛ از سوی دیگر سفر‌های متقابلی بین مقامات ایران و کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس در سطوح مختلف انجام شده که تقریبا پس از تنش‌های بین دو طرف طی دهه اخیر بی‌سابقه بوده است.

العربی‌الجدید در ادامه نوشت: همه این تحولات در حالی است که برخی کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس و در راس آن عمان، میانجیگر بین آمریکا و ایران برای کاهش تنش‌ها و احیای توافق هسته‌ای ایران (برجام) هستند.

در همین راستا، پس از سفر ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری ایران به دوحه در ماه فوریه، قرار است تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر به زودی به تهران سفر کند. سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد که این سفر انجام خواهد شد، اما اشاره‌ای به تاریخ آن نکرد؛ اما منابع مطلع فاش کردند که تمیم بن حمد پنجشنبه به تهران خواهد رفت.

خطیب‌زاده روز گذشته همچنین اعلام کرد که رئیس‌جمهوری ایران به یکی از کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس سفر خواهد کرد که در همین رابطه منابعی فاش کردند که احتمال دارد رئیسی به عمان و امارات سفر کند.

منابع مذکور افزودند که سفر رئیسی به عمان به زودی در پاسخ به دعوت هیثم بن طارق آل سعید، سلطان عمان انجام خواهد شد.

درباره سفر به امارات نیز، این منابع اشاره کردند که رئیسی به حضور در ابوظبی دعوت شده است، اما این سفر درحال حاضر مطرح نیست و در زمان مناسبی انجام خواهد شد.

خلیفه بن زاید آل نهیان، رئیس امارات متحده عربی در ماه دسامبر از ابراهیم رئیسی برای سفر به امارات دعوت کرد که در سفر طحنون بن زاید، مشاور امنیت ملی امارات به تهران این درخواست منتقل شد.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی